Den bästa av dagar...

Nu har jag levt i 20 långa år, jag trodde födelsedagen skulle bli lite ångestfylld på något sätt, då jag för tillfället känner att tiden går alldeles för fort. Men min 20-årsdag var den bästa på länge, jag omgav mig med de personer som betyder mest. Dagen började med frukost på sängen & paketöppning tillsammans med mami, pappa & lillebror. Sedan bar det av till skolan, fick en hel del grattishälsningar via sms & då jag tyvärr inte har några pengar på mobilen som vanligt så får jag skriva Tack till er här, det var uppskattat. Efter skolan bar det av till systembolaget, såklart ! Jag skulle nämnligen bli firad hos Malin senare på kvällen & efter en sisådär 10 klädbyten kom jag äntligen iväg. Möttes av allsång i hallen av Malin, Ingela, Emelie, Elin, Johanna & Angelica, sedan blev det tårta och ännu mer paketöppning. Lite senare dök även guldpojkarna Theo, Alex och Wezze upp. Efter massa skratt och stoj kom Mattias och körde hem mig framåt natten, mötte upp Linda, Line & Henke en snabbis då dom också ville gratta men somnade snart skönt i sängen med ett leende på läpparna.
Underbar dag.
Dock fattades Christoffer, efter alla bråk & tjaffs kan man tro att vi faktiskt inte borde ha något med varandra att göra, men långt inom mig vet jag att han har något jag aldrig kommer kunna släppa.

Idag, åkte ner till trafikskolan i morse då jag skulle ut och övningsköra tillsammans med en lärare för första gången. Det gick hyffsat, var något nervös och har innan aldrig varit inne i sådana bostadsområden och på sådana smågator & kört, som han lurade in mig på, men han bara skrattade lite lätt och fick mig snabbt att slappna av. Efteråt åkte jag till skolan en sväng och träffade Madde & Angelica, vi behövde egentligen inte vara där då det var frivilligt så jag drog några borsttag på dockan innan jag bestämde mig för att möta upp Johanna på stan istället. Nu sitter jag här & längtar, mycket mer än jag vill, till kvällen.

image125
Jag & lillebror, för längelänge sen nu...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0