MyCool

Fredag, tänkte ta en lugn kväll efter allt festande i Sälen och den blev relativt lugn faktiskt. Såg på singing bee med mami, sedan dök Marika upp för att få sitt hår färgat och umgås lite. Trots mina protester fick hon tillslut med mig på en raggarrunda i stan, vi stod på Shell och pratade med Thomsen och några en stund innan Marika tillslut, efter allt mitt tjat, äntligen körde hem mig. Visst hade jag trevligt men min kropp skrek efter värme och sängen, när jag sedan kom hem tog det inte lång tid innan jag sov som ett litet barn.
Igår, på dagen tog jag en shoppingtur inne i stan, fick med mig lite smått och gott hem, framförallt en väldigt söt topp som fick följa med mig ut på kvällen. Jo igår var nämnligen Adam Tensta på Arena, ska inte påstå att jag direkt visste vem han var innan, men han var grymt bra live faktiskt. Innan Arena var vi hemma hos Elin en sväng, jag, Elin, Theo, Alex, Wictorin och Wezze. Grabbarna hade ett nytt ölspel på lager som gick ut på att man skulle skriva lappar, blanda dom, sedan dra en lapp och utföra det som stod på. Det var allt från att halsa hela ölen till att klämma någon på rumpan, eller kyssa Theo (dock trodde vi att han hade skrivit den lappen själv). Lyckad kväll, mycket folk och trevligt sällskap, jag hade grymt kul.
Idag, vaknade upp vid Elins sida, ännu krassligare i halsen än innan, men man har väll bara sig själv att skylla, det får bli ett par lugna helger framöver. Nu är jag hemma och ska strax iväg med pappa och övningsköra, ska även ner till trafikskolan imorn och boka körlektioner med läraren, jag ska verkligen lägga ner mig nu.

                                                                                      image117

Herregud ännu en gång har mitt liv gått åt oväntat håll, jag vill inte säga för mycket då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tackla det här. Jag saknar i vilket fall Sälen, dagar av solsken och snö, sena kvällar på dansgolvet, friheten och framförallt mina fjälltoppsflickor. 

                                                                                                                      ...kyssar i nacken


Kommentarer
Postat av: angelicaa

hihi, tror du jag läängtar tebax eller ? hihi

2008-03-02 @ 21:02:58
URL: http://angeliqasandahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0