Sunkissed

Idag, kom precis hem från en runda på stan med Johänni, inhandlade en röd väska som jag dock ska få i födelsedagspresent, nu förtiden vet jag innhållet i vartenda paket. Sedan blev det en välbehövlig baguette på Sjöqvistens innan vi styrde våra vägar hemmåt. Solen skiner idag och vårkänslorna spirar, jag ska snart sätta mig på baksidan i solglasögon med en varm kopp oboy och njuta av de värmande strålarna.
Igår, jag och Elin tillsammans är en fruktansvärd kombination, underbar men galen. I brist på saker att göra slängde vi på oss ett par några storlekar för stora luvtröjor, mjukisbyxor och kepsar på sned och shakade loss till Rastegar feat Patrizia - Om vi inte, och ja vi har det nu på film. Rappen satt väll inte riktigt där den skulle, men våra moves är inte att klaga på. Till och med artistnamn har vi, jag bjuder på en bild:

image119

Förövrigt luktar hela min väska parfym, underbar Fahrenheit killparfym. Kunde inte hålla mig utan tog en lapp på Kicks förut och sprutade ett antal sprutt av parfymen för att sedan stoppa ner lappen i väskan. Inte det smartaste då det luktar på kilometers avstånd riktig karl, men jag klagar inte, jag ska somna snosandes på min väska ikväll.

Att något så litet, så obetydligt egentligen, kan få mig att stråla starkare än solen. Något som man egentligen skulle kunna ta förgivet gör att mina smilband går ur led, hela jag lyser upp. Herregud hur blev det såhär ? Det var långt ifrån planerat, jag hade ju redan bestämt mig, den närmaste tiden hade jag räknat ut in i minsta detalj men på ett ögonblick sattes den i gungning på nytt. Trots alla min egna såkallade visdomsord...


Kommentarer
Postat av: johääni

shorty, hjärta på diiiiiG.

2008-03-06 @ 13:56:21
Postat av: Linda

Gumman älskar dig, såklart jag inte glömmer bort dig, du såg väl va jag skrev?
att jag vet att ni finns kvar hos mig när jag kommer tillbaka.. men jag vettefan hur jag ska göra sen alltså :S. För jag vet inte hur de blir med allt. gumman.

2008-03-06 @ 14:53:10
Postat av: ankii

shiiiit så fääjna dåm vaao ;P
hoppas du hade det mysigt igår =)=)hih

2008-03-09 @ 15:02:16
URL: http://angeliqasandahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0