18 maj 2008

Igår, morgonen började inte bra alls. Tankar malde runt i huvudet och jag hade knappt sovit något på hela natten. Det här känns inte alls som förr så vem är det jag försöker lura? Dock blev mitt humör bättre när jag, mami och pappa tog en biltur runt Karlstad, & jag körde. Vi köpte glass på Mc´donalds, tog en runda i stan för att se alla människor som var påväg för utgång & sedan var vi och hälsade på älskade morfar som faktiskt blir bättre & bättre igen. På hemvägen släppte jag av mig själv på basungatan för att plasera min rumpa i Lindas soffa tillsammans med ett glas vin. Vi pratade, & pratade, & pratade, om allt mellan himmel och jord, så som bara vi kan prata. Vi pratade om allt som rör sig runt i huvudet just nu, och det är så skönt för hon förstår & vet hur det känns. Senare in på kvällen var det skräckfilm som stod på schemat, 1408. Jag skvatt till både en & två gånger och Linda nästintill låg på mig för att hon inte ville sitta själv. Sedan bar det iallafall av hemmåt, kom inte i säng förrän runt halv 5, natten har varit hemsk. Jag har inte alls kännt igen mig själv för jag är inte såhär, egentligen. Vad i helvete hände med den där flickan som va så otroligt självständig, som kunde klara sig själv i vått & torrt. Allt som behövdes då var vännerna runt omkring. Nu är jag som ett nervvrak, som behöver uppmärksamhet 24/7, vilket du faktiskt gav mig förr, men inte nu längre. Jag borde öppna ögonen och se att allt faktiskt inte står rätt till, du är upp & ner hela tiden och jag låter det få vara så, hur dum får man bli ? Det gör mig så förbannat arg på mig själv, jag kan bättre än såhär. Jag har gjort det förr & jag kan göra det igen !

  

image157  Jag kan inte kolla i kors, så enkelt äre.

Men Linda kan rappa, tro mig.  image158

 Besök fick vi också, & Nellie älskar honom.

Idag, jag & mami ska och köpa mina skor som jag sett på stan, otroligt söta med lita halvhög klack. Men nu först är det klippning på schemat, Gustav börjar bli långhårig. För mig betyder detta lite extrapengar i kassan, & det behövs.

                                                                      Hilltop Hoods - The nosebleed section


Kommentarer
Postat av: Linda

fan va roligt vi hade, och idag (söndag) också ;)
TAck för en hääärlig kväll älskling !!

2008-05-19 @ 01:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0