Hollywoodleende

Idag, jag har varit till mami och sett hur hon har det på sitt nya jobb. När jag väl var där tyckte hon att jag lika gärna kunde låta mig bli undersökt i munnen och som den stjärntandhygenist hon är fixade hon & donade och snart glänste min tandrad som aldrig förr. Efter det bar det av till Samuel för att vara hundvakt åt Nellie, sedan väl hemma hade pappa grillat & jag var utsvulten. Åt tills jag näst intill rullade fram, runt 7 tiden la jag mig sedan i sängen för att läsa till körkortet men pga av den dåliga sömn jag hade inatt tog det inte lång tid förrän jag somnade med teoriboken i högsta hugg. Efter två timmar vaknade jag, & trevligt besök hade jag fått. Johanna och Angelica var ute och gled i bil och tog med mig på en runda, vi gjorde lite hemliga uppdrag i utkanten av Karlstad. Vi var spanare och smög fram i bilen till mystisk deckarmusik iklädda våra luvor långt neddragna över ansiktet. Jag har nog inte skrattat så mycket på ett bra tag, dom kommer allt på de knasigaste saker.
Nu har jag nyss sett på The Notebook med mami och pappa, & som jag förutspådde lipade jag värre än ett barn. Riktig kärlek som bara existerar på film får mig att leva mig in som om jag vore en av personerna i filmen, sjukt fånigt faktiskt, men alla är vi väll underliga på våra egna sätt. Det här är mitt, jag är känsligare för filmer än vad jag är för verkliga livet. Känner på mig att det inte är sista gången den här filmen ses för min del.

    image148

Var och varannat inlägg handlar om dig, & det är bara för jag alltid hittar småsaker runtomkring som påminner om dig. Jag vet inte riktigt vad det är jag saknar så, det kan inte vara hur det är mellan oss nu för det är långt ifrån bra. Jag saknar hur det var då, för lite mer än ett år sedan innan allt drog igång på allvar. Hur det kändes att vara sådär nykär, & som den idiot man var slängde man ett öga på mobilen titt som tätt för att inte missa ifall ett sms damp ner. Nu på senare tid verkar det faktiskt inte som vi funkar tillsammans, men något får oss att inte kunna släppa taget trots att det var nästan 4 månader sedan jag träffade dig sist. Det var perfekt, när jag vaknade upp på morgonen och såg dig ligga tätt vid min sida fortfarande sovandes visste jag att det var precis såhär jag ville ha det, det fanns inte en tvekan. Jag gråter inte, men det är något som fattas. Du var det vackraste någonsin.

Imorn,
Johanna och Angelica dyker in hos mig klockan 12 för att dra iväg med mig till ett besök på bolaget. Imorgon kväll är det nämligen årets party på g, om vi får tro det själva iallafall. Dessa flickor har hyrt lokal och gästlistan är långt ifrån kort, jag ser fram emot en mysig kväll tillsammans med det allra bästa jag har.


Kommentarer
Postat av: ankee

go due gumman :D kul de va igår =) tack för om fina presenterna :D

2008-05-04 @ 13:01:36
URL: http://angeliqasandahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0