Hur man tar död på tid...

Var det en tjej eller en kille som ringde dig senast?
Tjej, Elin älskling

Vad står det i ditt femte sms?
"skulle inte du komma hit jättetidigt :p"

Vad har du för bakgrundsbild på din mobil?
på mig, Elin & Joss när vi gick i 9:an

Vilket språk är din mobil på?
Svenska

Vad heter din ringsignal?
Rastegar feat. Patrizia - Om vi inte

Hur många sms har du i din inkorg?
64

Vad står det i ditt översta sms och vem är det i från?
"Ring mig : )" från Christoffer

Vad står det i ditt sms längst ner och vem är det i från?
"haha, du önskar att det vore så" från Linda

Vad står det i ditt tredje sms nedefrån och vem är det i från?
"vad gör du baby?" från Christoffer

Vad står det i ditt tionde sms nedefrån?
"vart är du syrran? : )" från lillebror

Hur många sms har du i kategorin "skickat".
0 :p

Vem är din 13:e kontakt?'
Basse

Är din 20:e kontakt en av dina bästa vänner?
Haha verkligen inte, "brokenhand" som jag & elin kallar honom

Ogillar du nr 5?
Albin ? Nopp, länge sen man såg dock

Har du varit i hop med nr 1?
Abbi, ne har jag icke

Vad har din mobil för färg?
Röd & Silver

                                               Förövrigt, trångsynta människa gå vidare ! Det var 7 år sedan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0