I can do this.

Idag, uppe med tuppen för att ännu en tisdag pallra mig iväg till trafikskolan och övningskörning. Rondeller blev dagens lektion och efter en halvtimme klarade jag dem som om jag inte gjort något annat någonsin. Sedan blev det skolan för redovisning om min uppfinnare Gideon Sundbäck, denna svenska man uppfann faktiskt blixtlåset. Skoldagen blev kortare än vanligt, väl hemma skulle jag precis sätta igång att skriva klart projektarbetet men då stegade Elin in. Vi blev efter ett tag rastlösa och projektarbetet fick vänta, vi vägrade sitta inne en sådan här varm & solig dag. Med Mattias framför ratten tog vi oss till Herrhagen där vi stötte på guldpojkarna Theo, Alex, Robin & Jerry. Nån öl blev det och även fotboll & basket, innan vi styrde våra vägar hemmåt. Nu har jag precis avslutat mina egna reflektioner angående projektarbetet, tänkte ta en varm dusch för att sedan få krypa ner under täcket och äntligen få sova. När vissa stunder har varit jobbiga under dagen finns det absolut inget bättre än att få dra täcket över huvudet och glömma.
Imorgon väntar en ny dag, även en körlektion där men efter det väntar ledighet, blir det fint väder är det jag och Line som plaserar våra rumpor på pråmen imorn tillsammans med solglajjorna, filtar och Loka med hallonsmak. Korta kjolar, solblekt hår och brunbrända ben är på ingång. Nu har jag faktiskt även 5 veckors jobb under sommaren, inte mycket men alltid en början. Fick reda på idag att personalen på Momentum, där jag jobbat varje sommar sedan jag gick i åttan, mer än gärna vill ha mig där några veckor i sommar igen. Det fanns ingen tvekan om saken utan jag tackade ja direkt, personerna där är underbara & det är aldrig någon riktig sommar utan att få stå ut med dom några veckor. Vecka 30 & 31 ska jag tillbringa mina dagar på salongen där jag praktiserar. & den 17 juni har jag bokat teoriprov för körkortet, jag är på gång nu.

 Jag, Elin & Line på valborg.
Jag visade upp baksidan, medan Elin & Line var med på noterna.

Dock gjorde alkoholen susen  image153 
Efter ett tag ställde jag mer än gärna upp på kort, vinögd & jävlig

image155 
Kvällen avslutades med en kramsjuk Emelie, & Line fick stå ut.


                                                                                           Att du kunde vara sån, så hemsk...
                                                                                           Att du kunde göra nått så vidrigt...


Kommentarer
Postat av: line

men emelie :) va äre för bilder du lagt ut, hur fan såg man ut den dagen asså ;) HAHA. men tack för alla kramar den dagen snäckan !

2008-05-07 @ 01:02:18
Postat av: Anonym

Vart har du köpt jeansen på bilden? Är det de som är väldigt mörkgrå/blåa på ngt vis? Men iaf, vart har du köpt dem och vad kostade dem? Rå snygga. Längesen du köpte dem kanske?

Mvh Malin

2008-05-12 @ 19:54:37
Postat av: emelie

Hej malin, jag köpte dom på JC, typ i mars någongång, 800 kr kostade dom. Märket heter "Killah" : )

2008-05-17 @ 12:53:38
URL: http://eemly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0