Afasi & Filthy

Dom var grymma, grymt bra drag i publiken lika så. Kvällen började relativt lugnt hemma hos Malin på Herrhagen, Ankie & Johänni var även där. Vi åt digestivekex & drack cider och vin om vartannat, jag älskar digestivekex så det blev en del. Vad det gällde alkoholen låg jag dock på det torra och var näst intill nykter när vi anlände till stan runt 23.00. Kallt i luften som busen och självklart var det kö in till Arena. Elin som hade anlänt tidigare var redan inne, smart som hon är, & kom emellanåt ut för att se hur det gick för oss i kön. Jag höll på att frysa rumpan av mig, trots att jag kvällen till ära faktiskt bar jeans, & sprang till toaletten så fort vi kom in & den varma blåsen där man torkar händerna för att tina upp en smula. Sedan var jag redo, & kvällen kunde börja. Angelica drog med mig & Malin längst framme vid scen där det var trångt & jävligt, trots att det var knappt nån meter mellan oss & scenen var jag fortfarande för kort för att se någonting överhuvudtaget. Tur för mig så kom Jacob till undsättning och lyfte upp mig på sina axlar, & där satt jag och blickade ut över ett överfullt Arena, jag var så nära scenen att jag nästan kunde ta på dom men lät bli då jag var rädd för att få Jacob att tappa balansen, jag litade inte riktigt på att han var tillräckligt nykter för det.
Efter ett tag gick Jacob vidare för att hälsa på annat folk och jag stod återigen inträngd i folkmassan då det plötsligt small och ett gäng killar flög bak på mig, Malin & Angelica. Jag tappade fotfästet & var precis påväg på att falla i backen då Jacob ännu en gång var vid rätt plats vid rätt tillfälle och tog ett stadigt tag om mina axlar för att jag skulle komma på fötter igen, vännen då vad skulle jag göra utan dig ?
Afasi & Filthy körde i vilket fall låt efter låt & det blev en grymt värd kväll, älskar dom. Efteråt var det alldeles för varmt och det bar därför av till baren för uppfriskningar & sedan vidare till dansgolvet för att skaka rumpa resten av kvällen. Jag & Elin blev även inbjudna till VIPlogen för gratis sprit men avböjde och bestämde oss för att hålla oss till varandra istället.

Blev dock en hemsk natt, inte alls vad jag hade väntat. Det gör ont att det är en person jag älskar så högt.

Idag
vaknade jag upp pigg & inte alls bakfull. Ska snart åka till Malin och hämta min locktång jag glömde kvar där igår, senare ikväll vankas mys med min alldeles egna Elin.


Kommentarer
Postat av: angelica

de va riktigt skoj du =) synd bara att man inte känner av kylan när man har druckit, det mmärks bla på min trevliga förkylning jag dragit på mig... =S

men detta får vi göra om, ännu en gång =) Pussis

2008-11-03 @ 11:44:00
URL: http://angeliqasandahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0