Ändrade planer

Förlåt älskling. Hur mycket jag än saknar honom måste jag ställa upp för min Johänni, hon behöver mig i helgen. Jag ska nämligen vara hennes gesällmodell på lördag, långhårsuppsättning ska hon fixa till på mig. Jag tror du kommer klara detta galant gumman, lita på mig. Ska försöka ta nå kort på den fina uppsättningen & lägga in här efteråt.

Karlstad i helgen alltså, men det kommer inte hända mycket mer än så. Idag åkte jag till skolan tidigt imorse när dimman fortfarande låg kvar, sedan blev det hemåt för att fixa iordning en sallad & spendera någon timme framför Oprah :p. Efter det damsög jag & donade hemma för att sedan laga mat åt mami & pappa som blev sena från jobbet. Runt halv 7 tiden körde jag mami till Score där hon skulle möta upp sina jobbarkompisar för en bowlingkväll, jag själv åkte vidare till Bergvik för att handla mat & frukt.
Pappa har fullt upp här hemma med att måla taket, byta golv & tapetsera i Johans rum, Johan är för tillfället i Stockholm med sina vänner för att gå på Slipknot´s konsert, jag kan inte annat än erkänna att jag är lite orolig för min lilla lillebror som befinner sig i den allt för stora staden. Vem vet vad dom gör om nätterna ?! Igår natt hade dom tydligen sovit över på en båt, nej nu är det dags att pallra sig hemåt lillebror. 

Imorn är en ledig dag, men ska ändå skura golv & lite sådant här hemma. Sedan ska jag rensa ur min garderob som innehåller allt för mycket kläder jag inte längre använder, dom ska Ida få, hon lyser som en sol varje gång jag kommer bärandes på stora kassar med kläder : ). Ska även få hjälp av pappa att sätta upp en till stång i garderoben så jag får plats med ännu mer galgar istället för hyllor. Annars är risken stor att kläder slängs in & sedan inte hittas på ett bra tag igen. Efter det blir det en långpromenad, laga mat & sedan invänta mamma & pappa. Framåt kvällningen landar jag i soffan tillsammans med en bra film.
Mamma & pappa älskar när jag hinner hem innan dom på dagarna, då är maten färdig när dom kommer hem oftast.


 
Christoffer tvivla aldrig på att du är den enda. Jag vill inte ha något daltande fram & tillbaka, jag är trygg med dig. 
Jag & mina vänner har diskuterat sånt här, & jag mår som bäst när jag är tillsammans med någon som känner mig utan & innan. Jag vill inte ha något dejtande, försöka lära känna någon ny, allt är så stelt i början. Nej det är först efter ett tag som det blir riktigt bra. Att få vara i din närhet och kunna känna att man inte längre har någonting att dölja, att du har sett mina värsta & mina bästa sidor, men ändå älskar mig för just den jag är. Det finns en trygghet hos dig som ingen tidigare lyckats ge mig.

"Kärlek är först när han sett dig i alla tänkbara situationer, nyvaken, osminkad, sjuk, ledsen, arg, glad, uppiffad till max... Ja kärlek är när han sett allt det där, men fortfarande stannar kvar"
Smart sagt.

 

Kommentarer
Postat av: anonym

Girl, well, it's been one of those days again

And it seems like the harder I try

Over and over, I'm right back where I began

But you understand

Oh, girl, when nothing else in this world goes right

Oh, I just want to run to you

You pull me through

Oh, baby, who wouldn't wanna have you in their lives?

Tell me, what kind of man would I be?

Living a life without any meaning

And I know you could surely survive without me

But if I have to live without you

Tell me, what kind of man would I be?



Till nån som har det tufft och inte pallar just nu.

2008-11-18 @ 17:35:22
Postat av: michaela

väldigt smart sagt

2008-11-18 @ 17:45:45
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
Postat av: chicago



When you called me up this morning,

told me 'bout the new love you found,

I said "I'm happy for you,

I'm really happy for you."

Found someone else,

I guess I won't be coming 'round.

I guess it's over, baby..

it's really over, baby..

2008-11-20 @ 00:55:05
Postat av: Anonym

öffepöff stick va knatten.

2008-11-20 @ 21:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0