Arg som ett bi...

Vilken hemsk dag, fruktansvärd. Jag vaknade & kände mig precis som vanligt men dagen började som så att jag stod & väntade på bussen, i tid för engångskull (slapp till och med springa), men när bussen kommer har jag inget busskort & ingen plånbok med mig. Det var bara att vända & knata hemmåt, då bussarna går sällan härifrån var det ingen idé att ens tänka tanken på att hinna till skolan, så jag fick helt enkelt plugga hemma.
Sedan skulle jag ta 15.00 bussen till jobbet, väl framme i stan har jag glömt både frukt & vattenflaska så efter halva jobbpasset var jag hungrig och huvudet värkte nått så förbannat. Till råga på allt va människor allmänt griniga idag & mitt annars så glada humör sjönk i bott, datorn hängde sig gång på gång och när klockan blev halv 9 & datorn hängde sig mitt i en intervju berättade jag högt för alla att "nu drar jag fan hem...". Butter & förbannad som ett litet barn som inte fått sin vilja igenom traskade jag mot bilen där min lillebror väntade, jag tvingade med honom till Mc´donalds och efter en cheeseburgare & en cocacola var jag glad igen : ). Krävs inte mycket.

Imorn tar jag bilen till skolan, släppar av mami på vägen också. Sedan ska jag & Elin springa en vända på stan för att hitta den perfekta födelsedagspresenten, köpa hårfärg & äta något gott. Framåt kvällen blir det antagligen jobb, men sedan tar jag helg.


Kommentarer
Postat av: thihi ofcorse I need you :)

http://www.youtube.com/watch?v=etNiF21uUZE



gulliga bilder va :)

2008-11-30 @ 23:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0