En torsdag

Kall som bara den, men det gör inte allt för mycket då solen står högt på himlen ändå. I morse tog jag & mami bilen klockan 07.30 till stan, jag till skolan och hon till jobbet. Satt & gäspade mig igenom större delen av lektionen och åkte sedan hemåt runt 10 tiden. Väl hemma hade jag precis dragit på mig mjukisbyxorna då pappa ringde & frågade om jag kunde köra honom till Våxnäs för att hämta bilen som var inlämnad på lagning. Det va bara att pallra sig iväg igen det.
Men nu är jag hemma igen, har precis beställt hem ett par stövlar & underkläder från H&M som kommer i början av december.
Igår fick jag ett efterlängtat paket på posten, nu börjar jag mitt nya liv, avslöjar inte vad som låg i men har sett fram emot det väldigt mycket : )

Nu ska jag lägga in lite nya låtar på mp3:n & ta mig en promenad i solen. Trots att det är kallt tycker jag kyla är mysigt, luften blir mycket friskare, dagarna blir kortare dock men kvällarna mycket mer stjärnklara. Snön får mer än gärna komma då jag längtar efter min snowboard som stått allt för länge i garaget nu.
I kväll ska jag jobba, sedan ska jag se filmen Take the lead som jag lyckats ladda hem efter många om & men, tog mig ca en & en halv dag.
Helgen tillbringar jag med Elinälskling, lugn & nykter helg. Blir nog bara en del bilåkande, någon roadtrip hit & dit : D.
På söndag är det fars dag och då ska jag, mami, Johan & pappa äta på restaurang, nu gäller det bara att hitta nå fint åt honom också. Strumpor slutar det nog med, precis som alla andra år.

                                                                                                    Takida - Handlake Village

Åh jag önskar mer än allt att jag kunde ta med mig hela Karlstad upp till Sandviken & Gävle. Om älskling får som han vill spenderar jag antagligen Nyår i Sandviken i år, & visst det kan jag göra för honom då han ställde upp och va här förra året. Men tänk vad mycket lättare allt hade varit om jag kunde ta med mig allt & alla som jag behöver härifrån med mig upp dit, vad svårt det är att försöka prioritera saker & ting. Jag har alltid varit en sådan person som värdesätter mina vänner precis lika högt som min pojkvän ( jag har sett tjejer låta pojkvännen ta upp hela hennes liv, så kommer det aldrig bli här ) , & jag vill ha mina närmaste vänner med mig resten av livet. Dock vet jag att ska det fungera mellan mig & Christoffer i framtiden lär jag behöva röra på mig. Attans, rätt tydligt att man inte kan få allt här i livet.


Kommentarer
Postat av: johääni

Men sluuuuuta. Skulle ju va vi på nyår ju.

sandviken är sämst i världen. måste vara så!

2008-11-06 @ 22:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0