Hockeykväll med skruttan

Det vart en spännande match tillslut, men matchen mellan Färjestad - Södertälje inleddes inge vidare. Jag & Elin tyckte allt att gubbarna på plan kunde kämpa på en aning bättre, men när det stod 2-2 i slutsignalen blev det förlängning på fem minuter & våra klagåmål tidigare fick vi minsann äta upp. Vi satt på helspänn på läktaren och skrek oss hesa, dock blev det inge fler mål men vi var tillslut nöjda över deras insats :p. Jag försökte lägga in bilder från mobilen som vi knäppte när vi var på matchen, men verkar inte vilja fungera det här. Får försöka fixa det imorn.
Nu har jag och mami alldeles nyss sett klart på Prison Break, precis som varje måndag & det blev dags för mami att inta bädden. Jag däremot börjar klockan 13.00 imorn vilket gjorde att jag inte kände för att sova än. Jag satte mig vid den nya datorn jag precis fått, eller ja ny & ny men vi har fixat Johans gamla, köpt ny hårddiska och sånt så den går som på räls.
Älskling fick hjälpa mig med nedladdningsprogram osv, så nu inväntar jag Dagboken som jag håller på att tanka hem. Börjar bli en riktig hejjare på det här.

Imorn blir det skola & sen jobba 16-21 så det hinns nog inte med så mycket mer. Tänkte dock jag skulle pallra mig upp lite tidigare och ta en långpromenad innan det bär iväg till skolan.


Där i klungan stod vi i Lördags  : )

Nej nu är filmen klar så nu myser jag ner mig i sängen.
Sleep tight


Kommentarer
Postat av: sara

funkar alla toningar som hårinpackning eller äre bara his frissan ??:P

2008-11-05 @ 11:17:58
Postat av: Emelie

Dom färger som i affärer påstås vara toning kan man aldrig lita på till 100% att det faktiskt är toning, så för att vara helt säkert är det bäst att göra det hos en frisör :p dyrt som attan bara tyvärr

2008-11-06 @ 11:50:55
URL: http://eemly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0