Så jäkla värt

Har haft den bästa kvällen tillsammans med Elin, självklart. Kan den då bli annat än lyckad ? Hämtade först upp henne runt halv 9 utanför Bergvik då hon nyss hade slutat jobbet för dagen. Blev en visit hem till henne för att hälsa på hennes pappa & snacka lite, sedan gjorde vi det som man bäst gör en nykter fredagkväll, åker bil :p ! Med nybränd skiva i stereon begav vi oss av till Shell för att tanka, sedan tog vi några rundor i Karlstad, besökte en hemmafest, körde lite folk, dunkade musik & hamnade tillslut på Mc´donalds. Fördrev tiden där ett bra tag med cheeseburgare & coca cola, spelade in en & annan flummig film på Elins mobil och skrattade så magen krampade tillslut. Det är precis som pappa säger "Det finns ingen som har så kul åt sig själva som ni".
Sedan ringde våran raggarMarika & för andra gången ikväll besökte vi Shell där hon och Jenny höll till, blev en pratstund där med innan roadtrippen bar vidare igenom stan, förbi KRK ridskola som vi hade hoppats på var öppen så vi fick klappa hästarna men icke, innan vi tillslut landade hemma runt 1 tiden.

Fortfarande skapligt pigg ska jag nog se The Bodyguard innan jag somnar, kärleksfilm i bott.
Även morgondagen blir lugn skulle jag tro, klippa mamma & ta en långpromenad om vädret tillåter.


Idag blev jag riktigt besviken, det var ingen stor grej bara principsaken. Det trodde jag inte om dig, tänk va fel man kan ha om en person man trodde man kände så väl. Där sjönk du i mina ögon. Jag som alltid sett upp till dig , ansett att du var näst intill perfekt.




Älskade vän



Kommentarer
Postat av: elon

fucking lav ya :)

2008-11-09 @ 17:50:47
Postat av: linda

älskar dig gumman! sakanr dig !!! kom hit till evckan ska va själv i 2 hela jävla veckor !

2008-11-12 @ 03:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0