Onsdag

Idag saknar jag Linda, hon har tagit sitt pick & pack, lämnat mig & Karlstad och flyttat till Mellerud. Sena, rastlösa kvällar saknar jag henne mest eftersom då brukade jag oftast ta en tur upp till henne, om så bara för någon timme, för att få prata av sig & bli på bättre humör. För det är något hon är bra på, att få mig på bra humör. Jag vill åka & hälsa på henne snart!

Nu sitter jag & inväntar telefonsamtal från Elin, vi ska iväg & äta någonstans och sedan umgås & mysa resten av kvällen. Antar att det blir en tur med bilen som vanligt för att sedan landa i soffan hemma hos henne med diverse godsaker.
Imorn packar jag ihop mina belongings och tar tåget 16.41 till Sandviken, saknar plutten enormt så i helgen är det bara han som gäller. Har dom underbaraste av helger där uppe, vi äter god mat, myser i soffan, umgås med hans föräldrar & bara gör endast det vi känner för. Det är som en semester varje gång jag åker dit, väl hemma efteråt har jag laddat upp med ny energi & orkar ta nya tag i skolan och på jobbet.


Jag vet hur det känns att vara helt hjälplös & utlämnad, att det man säger går in genom ena örat & ut genom andra. Ingenting jag säger har någon betydelse & den ilska jag känner inom mig får mig att koka, aldrig i hela mitt liv har jag tidigare sett den här sidan av mig själv. Jag brukar inte vara arg, långt ifrån, men nu kan jag skrika hejdlöst & få ur mig ord som jag inte ens trodde att jag hade mage till att säga. Hur länge ska jag behöva sota för mitt förflutna?
Jag kan inte beskriva i ord hur det känns, hela jag skakar & det känns inte som om något jag säger är fult eller elakt nog för att du ska förstå hur mycket jag hatar dig just då. Visa att du försöker, du också. Man måste välja sina bråk, man kan inte bråka om allt !

  Ett år sedan.


Kommentarer
Postat av: LInda din älskling !

gumman saknar dig! Gullig du är !

2008-11-18 @ 00:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0