Tisdag

Jag går runt med en stor klump i magen hela dagarna, kan brista ut i gråt för absolut ingenting & har hundra tankar som snurrar runt i huvudet. Jag får ingen ordning på någonting, jag vet inte hur jag ska reda ut mitt liv. Jag lägger upp negativa & positiva saker med de olika valen men det slutar ändå alltid med ett enda kaos, mina tankar är bara en tjock dimma & jag ser ingen klarhet i någonting alls.
Ena stunden är jag arg & förbannad för du har mage att ställa sådana krav på mig, att du överhuvudtaget sätter ett ultimatum på mig & tvingar mig att välja, så snart. Andra stunden är jag ledsen, förvirrad & uppriven, har ingen koll på någonting och önskar jag vore någon annanstans där ingen kunde komma åt mig, där ingen kunde få mig att känna alls.
 
Det går inte att förklara smärtan just nu, eller hur man inte kommer någon vart, jag bara står still & trampar på samma ställe. Det går inte att beskriva hur jävla arg jag även känner mig för att ingen kan hjälpa mig, för att ingen kan välja åt mig utan för att detta endast kan styras utav mig.
Ge mig nån jävla förklaring, nått förbannade tecken, jag kommer på att jag pratar med mig själv ibland, eller han där uppe kanske. Honom är jag också förbannad på, så inåt helvete.



Idag har mami & jag sprungit på Bergvik i flera timmar, besökte även Ikea & köpta kontorsstol och matta till Johans rum. Sedan blev det även en tröja till honom & en till pappa på Dressman, tillsist hittade även mami en klänning men jag kom hem tomhänt. Endast en coca cola spenderade jag pengar på, men den var värd varenda öre.
Dock vill jag ha min lön nu för att ta en tur till Johännis salong & köpa hårfärg, det ska gudarna veta att på frisörsalong är det inte billigt + att jag behöver två förpackningar för att det ska räcka till mitt långa hår. Att gå runt med en ljusblond utväxt i mörkbrunt hur är nog det absolut fulaste jag kan komma på, därför har mössan suttit på de senaste dagarna, tur att det är vinter.
Nu har jag nyss sprayat mig med min nyinköpta spraytan i hopp om att det ska fungera, kostade en förmögenhet så annars blir det fan klagomål. Nu bäddar jag ner mig & intar mtv.se ´s alla säsonger av Laguna Beach, är på 10:onde avsnittet på säsong 1 & det är lika bra som jag minns det.

t.i feat. rihanna - live your life
Slightly Stoopid - Collie Man

& såg ni Robin Bengtsson i fredags när han sjöng Sting - Fields of gold så var det fruktansvärt värt, attans va bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0