Det går bra nu...

Har varit hos älskling i Sandviken i helgen & har därför inte uppdaterat bloggen någonting.
I Fredags var jag rastlös som få då Christoffer var på jobbet, så jag knatade slutligen ner till Sandvikens busscentral & tog bussen till Valbo köpcenter. Det gick hur bra som helst, & jag visste precis vart jag skulle gå av. Några timmar senare efter springande ut & in i affären och även en tur in på IKEA var jag hungrig & trött. Baby fick komma & hämta mig, ta drive in på Mc´donalds & sedan följde jag med honom till jobbet den sista timmen. I lördags var vi på bio i Gävle, annars bestod helgen mest av en massa mys & god mat.
Igår, då jag bestämde mig för att tacka ja till Norstats jobberbjudande var det min första dag där igår. Kan inte direkt påstå att jag är den typ av tjej som sitter i telefon i flera timmar & uppskattar det, men det gick bra faktiskt & man fick prata med fruktansvärt mycket trevliga människor. En äldre man jag ringde till sa det i slutet att "Jojo det går bra att ni ringer någon mer gång, men då ska det vara dig jag får prata med" : ). Absolut !
Idag efter skolan åkte jag till Affection för att handla hårfärg då min har släppt alldeles för mycket pga att jag var blond innan. Det fick bli en naturbrun, lät väll inte helt fel. Pga kasst samvete & rädsla för att förstöra kvalitén på håret efter allt färgande slog jag även på stort och inhandlade en dyr hårinpackning från frisörsalong. Jag är dåligt som fan på att ta hand om mitt hår & hårets kvalité, har dock aldrig behöver heller då det har klarat sig alldeles utmärkt själv. Men jag kommer ihåg en gång för flera år sedan då jag efter en helblondering kände mig illa till mods och åkte till Rusta för att köpa en hårinpackning för ynka 15kronor. Riktigt kass säkert, hjälpte nog inte alls men det lättade mitt samvete & jag kunde i godan ro fortsätta att färga mitt hår. Det är nog den enda inpackning, förutom den här, jag någonsin ägt.

Igår kväll såg jag klart på Den vita massajen för andra gången under en veckas tid, intressant film, & jag som är en riktig mes vad det gäller kärleksfilmer, jag bara älskar den. När jag sedan fick höra att det fanns en uppföljare, Den vita massajens dotter, var jag inte sen med att fixa den också. Dock fanns den inte på film utan bara som ljudbok, men vad gör det ?
Så nu ska jag iväg & klippa, sedan blir det en långpromenad, innan jag slutligen myser ner mig i sängen tillsammans med Den vita massajens dotter, jag längtar.

Förövrigt kommer Ankie & Madde hem i helgen, oj så jag har saknat dom <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0