Long time, no see...

Äntligen slut på en fruktansvärt fullbokad vecka minst sagt.
Måndag, räknade matte i skolan till klockan 15.00 & pallrade mig sedan hemåt för att klippa Janne & Chrille, åkte sedan vidare till Linda för att klippa henne & Frida. Klockan blev bortåt 9 men bestämda mig för att stanna och titta på film & mysa tillsammans med vindruvor & citronvatten, nyttiga så :p.
Tisdag, var i skolan till klockan 15.00 & åkte sedan in till stan för att hinna äta innan jag började jobba 16-21. & så har även resten av veckan sett ut i princip.

Men idag har jag tagit helg, jag ser alltid till att ingenting ska få uppta mina fredagar utan då är sådana dagar då jag gör precis vad jag känner för. Otroligt skönt att vara ledig, & idag är det även sol ute & löven lyser i rött och oranget, ska nog lägga in lite nytt på mp3:n & sedan ta en långpromenad ner till Alster där vi har våran båt. Jag älskar Alster, tänk va otroligt mycket minnen som är skapade därifrån. Många sommrar man tillbringat på stranden där tillsammans med dom absolut bästa. Många sena kväller i solnedgången tillsammans med en kall cider & trevligt sällskap, & framförallt Valoborgsmässoafton som man såg fram emot flera månader i förväg.  
Sedan ska jag träffa Line & Linda tror jag, dom åker till Mellerud idag, IGEN! Dom lär bosätta sig där snart, hoppas dock på att det inte blir så.
Senare ikväll kommer älskling & hälsar på till på söndag, kan säga att det har varit en kaotisk vecka utan tvekan. Det har hänt mycket, gråtits många tårar & skrikits ut massor av ilska. Missförstånd som är så jävla svårt att ta på telefon, ne det behövs verkligen hända något nu, fort. Att han kommer hit ska iallafall blir skönt, så vi kan ta saker i lugn & ro. Det är som jag har sagt så många gånger innan, vi är inte skapta för varandra, jag gör honom enbart irriterad & han mig lika så, men ändå har jag fått bevis på att jag inte kan andas utan honom. Vi lyckas någonstans alltid hitta tillbaka till varandra igen, vi kan inte leva med varandra MEN vi kan ännu mindre leva utan varandra. Jag älskar honom helt enkelt.

                                                        

Diegojah - From the first day
Turkos feat.Johanna - JeppeShy


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej emelie. har ringt dej i flera dagar nu. har ett jobb erbjudande till dej. innan du tackar nej borde jag få låna en timme av din tid. Hör av dej på min blogg eller på 0739981930. Kram erica

2008-10-17 @ 20:46:57
URL: http://ericaivarzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0