Nu är det mycket.

Har knappt hunnit få en enda lugn stund på några dagar nu.
Måndag, klockan 15.00 slutade jag skolan & det blev hem direkt för att plugga ännu mer matte inför provet igår, i fem timmar satt jag med huvudet ner i matteboken & slet mig i håret ett antal gånger. När klockan blev runt halv 10 kunde jag inte tänka klart längre, slog igen matteboken för att åka till Marika istället. Pratade en liten stund om vad som hänt på senaste tiden och sedan åkte jag hem för att sova. Sov jäkla dåligt då tankarna malde runt i huvudet hela natten, jag måste lära mig att koppla bort ibland.
Tisdag, ställde klockan på 8 för att hinna titta igenom Kapitel 1. Dålig till mods pallra jag mig iväg till skolan & var beredd på ett rejält misslyckande på provet. Men överträffade mig själv totalt, efter ett par djupa andetag såg jag klart igen & provet gick som på räls. Mäkta förvånad över mig själv.
Efter skolan hann jag inte med mycket utan det blev hem för att äta & sedan åka iväg till Pernilla för att klippa & tjäna extra pengar. Trött & sliten i hela kroppen kunde jag ännu inte koppla av då Anders stod knackandes på dörren klockan 19 & kände även han sig långhårig. Utan några som helst krafter kvar åkte jag till Elin för lugna ner en stund, tillsammans med chilinötter & cocacola var det den skönaste kvällen på länge, vi såg Att göra en pudel vilket fick mig att skratta både en & två gånger.
Idag, åkte iväg till skolan imorse för att börja på ett nytt kapitel, förstår fasiken inte vad man ska med vissa saker till. Nu blev det snabbt hem, hinna skriva en blogg, äta, byta om & åka till Norstat på utbildning då dom sett min ansökan och ville jag skulle komma och provjobba idag 16-21. Hoppas verkligen detta går vägen, med massor av resor till älskling ekar det mer än ofta i plånboken.
Imorn, skola från 8.10-9.40. Sedan snabbt som attan åka till Kronoparken & Hemänglarna på arbetsintervju då även dom var nyfikna på vem jag var. Framtiden får utvisa vart jag hamnar någonstans :p. Efter det får jag ta mig mot stan igen då jag, smart som jag är, bokat klipptid klockan 12.00. Skulle kunna avboka men behöver verkligen få bort dom slitna topparna, sen ska det bli supermysigt & träffa Johänni också.
Inte förrän 16.40, då jag ska ha hunnit hem & hämtat min resväska för att sedan åter igen åka till stan, kan jag pusta ut & slappna av. För då äntligen är jag påväg mot älskling & Sandviken, & den här helgen är mer efterlängtad än någonsin, han ska få ta hand om mig som aldrig förr. Nu är dagarna allt för korta, & sakerna att göra allt för många. Hela jag väntar med varje del av min kropp på att det ska bli torsdag kväll, & allt runt omkring just då inte spelar någon roll. Släppa allt, för då är det bara jag & han.

Ha en fortsatt trevlig vecka : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0