Nyvaken

Idag har jag sovit länge, länge. Känner mig rejält utvilad & det känns skönt då jag vet att jag ska jobba ikväll. Nu ska jag snart pallra mig iväg till skolan, men innan det hade jag tänkt få i mig en snabb lunch så jag inte blir så jäkla hungrig sen. Mina dagar är ganska tråkiga just nu, skola & jobb är det enda dom består av, måste säga att jag är ganska nöjd med mig själv. Trodde på allvar aldrig att jag skulle orka med det, speciellt inte att jobba kvällstid, men mina krafter räcker till & blir över. Oroligast var jag att jag skulle komma efter i matten, men det går bra, än så länge.
Imorn har jag dock bara skola. Men ingen fritid får man för det icke, nej imorn ska jag klippa & tjäna pengar istället. Lillebror, cilla & rosita : ). Senare på kvällen ska jag ändå försöka hinna med att träffa älsklingsElin.

Men mitt i alla dessa vardagsrutiner måste man hinna med att sköta om sig själv & se till att man även får göra sådant som är kul, annars skulle jag aldrig palla med. Men nu har jag bokat in lite roligheter i schemat:
27 oktober har jag bokat tid på Johännis salong, Clipodrom. Där ska jag få avnjuta lite huvudmassage, sedan ska Johänni lägga i en toning på mig, i ungefär samma färg som nu. Men dom åren jag gick Frisör fick jag lära mig att toning fungerar precis som inpackning & stänger igen dom kluvna hårtopparna. Bokade till största del in denna tid då jag tycker det är så fruktansvärt skönt att gå till Frisören.
3 november är det ishockey som står på schemat. Jag & Elin ska besöka LLA & se Färjestad - Södertälje, om jag inte minns helt fel ?! Tillsammans med Elin & hockey kan kvällen knappast bli bättre, vi har så jäkla kul där på läktaren.



Ledig fredag har jag även den här veckan, men den går nog mest åt till att hitta ett gammalt högskoleprov på internet för att se hur detta fungrerar. För jo, jag ska nämligen göra högskoleprovet på lördag, mellan 10-16, herregud ge mig styrka! Jag hoppas det går hela vägen eftersom jag redan hunnit söka Universitet, jag kan säga att jag har mycket pågång nu. Vårterminen kan för mig se helt annorlunda ut än vad mitt liv gör just nu, vi får vänta & se.


Jag önskar att jag hade sötplutten vid min sida ständigt, varje dag.
Men vi får ta vara på den tid vi får tillsammans. <3


Kommentarer
Postat av: johääni

och på lördag är det feeeeesssssttt!!!:D:D

2008-10-21 @ 22:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0