Underbara kväll

Igår var jag först otroligt duktig & pallrade mig upp klockan halv 7 för att hinna duscha innan det bar av till Universitetet & högskoleprovet. Jag fick mig en rejäl tankeställare, har alltid haft ganska lätt i skolan, förstår snabbt nya saker osv, men proven igår va för jävla svåra & allt jag kunde sitta och tänka på va hur smarta personer som klarade detta egentligen måste vara. Jag hoppas på det bästa, gjorde mitt bästa, mer än så kan jag inte göra.
Efter det åkte jag hemmåt med inga krafter kvar alls i kroppen, gäspandes & halvsovandes fixade jag iordning mig, på med make & dress. 19.00 körde min lillebror mig till Malin som har flyttat tillbaka till Karlstad, & Herrhagen : ). Med tiden blev jag ändå piggare & efter ett tag var jag riktigt taggad på utgång.
Johänni var där även hon & tillsammans med godis, vin & cider tillbringade vi de kommande timmarna med mycket skratt & munnarna gick i ett. Pratade i mun på varandra precis som vanligt & det blev en hel del minnen från sista året på gymnasiet som kom på tal. Herregud vad man saknar dom dagarna. Angelica kom även hon förbi en snabbis tillsammans med Daniel men de skulle snart hemmåt & mysa igen. Vi däremot drog på oss tjocka vinterjackor & knatade mot stan i riktigt oväder, det blåser nått förfärligt i Karlstad. Väl inne i stan träffade jag på lillebror en stund, men sedan stegade vi in på Arena för första gången på riktigt länge. Och tyckte jag att jag haft roligt innan var det ingenting mot vad jag hade där inne, dansgolvet var tjockt med folk & självklart stod vi mitt i klungan. Det spelades riktigt bra låtar, men snart började vi bli törstiga & drog oss mot baren. Johänni träffade på nån hemlig pojke hon kände :p & efter det såg vi inte skymten av henne på resten av kvällen. Men jag & Malin sprang fram och tillbaka mellan dansgolvet & scenen, rockade även loss en stund på det mindre dansgolvet där dom spelade hårdrock. Träffade på Dani som det var år & dagar sedan jag såg, & även Grek pratade jag med en stund. I det stora hela var det den bästa kvällen på väldigt länge <3.



Idag ska jag fixa en inlämningsuppgift i matte, sedan ska jag klippa en snabbis & ikväll hoppas jag att älskling orkar pallra sig iväg mot Karlstad. Vore trevligt med lite sällskap, slippa sova själv i några dagar, jag sover som en stock bredvid honom.

 

Kommentarer
Postat av: Thea

du träffade på mig med :P serry !!

2008-10-26 @ 20:21:42
URL: http://theeea.blogg.se/
Postat av: angelica

de va jättekul att se er en sväng ju =)har saknar det :D

syns i helgen ? :D

2008-10-29 @ 16:25:31
URL: http://angeliqasandahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0