I brist på annat

BRUKAR DU:

Peta dig i näsan:
inte vad jag kan komma på
Titta på dig själv i spegeln:  Haha, jo faktiskt händer det ett par gånger/dag
Gnälla: Nja, men kan bli jävligt förbannad ibland
Skrika: Ah, när jag blir förbannad. Det ska gudarna veta...
Sova: Det har jag aldrig varit dålig på
Ha panikångest: Händer tyvärr för ofta
Skada dig själv med flit: Nopp aldrig gjort 
Ta mediciner du inte borde ta: Nej
Vilja dö: Nej
Drömma mardrömmar: Va länge sedan nu
Drömma sexdrömmar: Haha
Ta droger: NEJ ! emot det grymt mycket
Försöka vara annorlunda: Nej, försöker nog inget speciellt, bara glider med
Klä dig i svart; Inte helsvart kanske, men det är aldrig fel med svart
Gå till kyrkan: Inte regelbundet, men gjorde på min konfirmation
Gå i skolan:  Japp, alla dagar utom fredag
Ha sex:  Med 30 mils avstånd händer det inte ofta
Hata folk:  Inte hata, tycka mindre om kanske
Lita på folk: Litar på några få

VEM:
Saknar du:
Christoffer & mormor
Vill du döda: Ingen
Rörde dig sist: Mami när hon pussa mig i pannan
Vill du slå: Gud det har varit många genom åren, aldrig blivit av dock, är nog rädd att dom skulle slå tillbaka :p
Kysste dig sist:  Christoffer
Vill du kittla:  ?
Kramade du sist: Malin när jag träffade henne på bussen förut : ) skönt du är hemma igen gumman
Vill du prata med: Elinälskling
Skrek du på sist: Christoffer : /
Vill du vara som: Min mormor, underbaraste personen som någonsin funnits
Sårade dig sist: Har jag ingen koll på...
Vill du bli galet full med:  Hih, Elin. Bästa kvällarna i mitt liv tillsammans med henne
Gjorde dig riktigt glad senast:  Min chef, idag när han gav mig bonus på lönen för att jag var en av dom som fått mest intervjuer/kväll : )
Fick du sms från senast & vad stod det: Elin, "ja men gör det : ), kyss bubbs"
Ringde dig senast:  Lillebror
Är snyggast på jorden: Haha, vem tror ni jag tycker ? Ne har tyckt Christoffer varit finast på jorden sen första gången jag såg en bild på honom.

HAR DU:
För många vänner: 
Nej, lagom
Förföljelsemani: Nej
Tvångstankar: Njea, tveksamt vad som menas med det
Någon annan psykisk sjukdom:  Tror jag icke
Någon fysisk sjukdom:  Nopp
Någon skada: Handleden, sedan jag ramlade på snowboard för 3 år sedan kan jag inte böja den ordentligt
Färgat håret: Många gånger
Brutit några ben: Nepp
Några piercings: Hade i naveln förr
Egen dator: Yes
Bra självförtroende:  Nej, tyvärr. Vilket lett till alldeles för mycket skit genom åren
Kysst någon: Självklart
Sagt jag älskar dig till någon idag:  Ja
Bjudit ut någon: Nja, bjudit Stoffe på mat ibland, men oftast är det han som betalar :p
Varit kär: Ja
Dumpat någon:  Ja
Stulit någonting: Har jag säkert när jag va liten, godis eller nått :p
Lämnat landet: Jaopp, till Norge, Danmark, Kreta & Mallorca
Tuttat eld på nått: Jag råkade faktiskt ta eld på en jacka för länge sen
Gjort något olagligt:  Nja, inge allvarligt...


HUR:
Går du: sakta :p
Svarar du i telefonen: i mobil: "Hallå", i hemtelefon: "Hej det är Emelie"
Fördriver du tiden: Har jag tråkigt brukar jag gå promenader
Mycket pengar har du: jag klarar mig
Tjänar du pengar: jobb
Ofta diskar du: aldrig, har diskmaskin
Ofta städar du: då & då
Många stör du dig på: ingen speciell tror jag
Ofta träffar du din familj: varje dag

TROR DU:

Att du kommer bli något: ja, jag ska tjäna fett med stålar
På gud: nej
På rymdvarelser:  nej
Att folk tycker om dig:  en del gör det : )
På ett liv efter detta: Kan ju hoppas
Att fiskar kan tänka: Nja, dom har väll kort minne vad jag vet
Att du kommer leva länge: Det tror jag



Idag har varit en bra dag, ligger på VG i Matematiken fick jag reda på. På jobbet fick jag sedan lönebesked & chefen gav mig bonus vilket betydde mer klirr i kassan. På bussen hem mötte jag Malin som pallrat sig iväg från Härjedalen, saknat den tjejen enormt & nu är hon tillbaka i Karlstad.
Väl avkommen från bussen besökte jag Lindas mamma en sväng då Linda var där och hälsade på. Lindas mamma, trevlig & glad som alltid, bjöd på champange & jag tackade ja till ett glas för det tyckte jag att jag var värd. Nu är jag hemma & tänkte se film innan jag somnar.

Sleep tight



Kommentarer
Postat av: angelique

Missar er alla =) ringer er i helgen, galejsisar =D

PUSSIS

p.s. du e jättefin i brunt håår :D

2008-10-24 @ 10:54:52
URL: http://angelicasandahl.blogg.se/
Postat av: StoffMAN

ÄLSKAR DIIIIIIIIIIIG !!

2008-10-26 @ 04:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0