Som den stjärna du är...

Nyss hemkommen från jobbet, saknar älskling & hans kramar som aldrig förr. Förövrigt trivs som jag fisken i vattnet på jobbet, idag blev jag även uppraggad av en kille, 16 år från Umeå, han tyckte jag skulle ta hans mobilnummer så vi även kunde höras privat. Haha, det kan du se dig i stjärnorna efter lille vän ;p. Imorn är en ledig dag och jag ska med älsklingsElin på stan för att fika, inhandla skor & ta en sväng förbi bolaget.
Igår påbörjade jag min bok Den vita massajens dotter (japp, det blev i bokformat istället) & jag kan bannemig inte sluta läsa, tjejen som skrivit boken ger mig gång på gång sådant sug efter att åka till Kenya, en vacker dag när ekonomin tillåter styr jag mina mål dit. Färgade även håret igår, något mörkare & köpta därför även slingmedel för att tillsätta några ljusare slingor. Men jag trivdes som det var, så kanske bara blir helmörkt, det får tiden utvisa.
Helgen, imorn kväll blir det lugna puckar & jag kommer inte göra många knop alls. Idol kanske ? (Om det är på fredagar) & en hemmakväll med mami & pappa i tvsoffan, det behövs det med ibland och chilinötter & cocacola är efterlängtat. Lillebror kan man ju inte räkna med då han, som alla andra fredagar, lever rövare runt om i Karlstad. Lördag däremot blir en utekväll med om allra bästa, Johänni, Elin, Ankie & Madde antar jag.


Nyfärgad

Jag har mycket pågång nu, snart vinter vilket betyder slut på MatteC & sedan Universitetet. Som sagt har jag mycket pågång nu, mer säger jag inte förrän allting är bestämt.


Kommentarer
Postat av: Linn

Vad ska du läsa på Universitetet? Är det i Karlstad? Kram Linn

2008-10-11 @ 11:13:45
Postat av: hellgren

alltid trevligt o bli uppraggad av yngre "män" haha ;D allt bra?

2008-10-16 @ 12:02:22
URL: http://johanhellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0