Härlig vecka

Torsdag idag & älskling har lämnat mig för Sandviken igen. Attans! Det har varit en härlig vecka full med mys, har även hunnit med en runda på Bergvik där Christoffer inhandlade en keps & jag ett par örhängen. Nu kommer jag inte kunna sova bra på flera nätter, precis som alltid när jag vant mig vid hans närhet.
Imorn ska jag pallra mig iväg för att göra lite ärenden på stan, inhandla en grå mössa och sedan styr jag bolaget. Efter det ska jag klippa Cilla, hyra film, storhandla med mamma, ta en lång promenad för att slutligen hamna i soffan tillsammans med mami & pappa för en myskväll.
Lördag däremot ska jag tagga stenhårt inför kvällen, då väntar nämligen Afasi & Filthy på Arena. Tänk vad jag sett fram emot det nu, kvällen börjar med förfest tillsammans med bästa Ankie, Johänni & Malin skulle jag tro. Precis som förr i tiden, vilket får mig att längta extra mycket. Sedan vidare till Arena som sagt för att dansa gärnet på dansgolvet till mycket bra musik. Kvällen kunde dock sluta bättre då jag, som så ofta annars, kommer stupa i säng ensam. Stoffe kunde mer än gärna få vara nära då.

Jag känner det varje stund han är i närheten, jag skulle inte byta bort honom mot något i världen. Jag hatar honom ibland, irriterar mig på spydiga kommentarer han säger & har fler än en gång skakat av ilska över den överlägsenhet han tror sig ha då & då. Han hatar även mig ibland, ser rött då jag spelar allt för nonchalant, kokar över då jag inte lyssnar på vad han säger eller inte visar att han faktiskt är hela min värld. Ingen är perfekt men trots det vill jag att han ska vara precis den han är, jag vill inte förändra honom, det var den killen han är som jag en gång i tiden blev kär i. Den killen som bara behövde se på mig för att jag skulle rusa av lycka. Jag älskar hur han pussar mig i pannen när jag är trött om kvällarna &  jag älskar hur liten jag känner mig när han tar mig i sina armar. Jag kan komma på mig själv ibland då jag sitter & tittar på honom, och inse att jag än idag tycker att han är det allra finaste på jorden.



                                                                           



Fan va jag vill att det ska vara lördag : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0