Värd kväll

Jag hade inte speciellt höga förväntningar på utekvällen igår. På kasst humör, sliten & trött gjorde jag mig iordning igår, lockade håret & drog på mig svart klänning men kände fortfarande inte alls för att gå ut. Men tänka sig vilken tur att jag gjorde det, igår var en perfekt kväll med allt för trevligt sällskap.
Tillsammans med ölspel, massor av allsång, Rascal Flatts - Life is a highway, skratt & stoj fördrev vi tiden under kvällen. Senare blev det även biljard på Score, tänka sig att jag faktiskt vann utan att sätta en enda boll i någon av hålen, kan det verkligen stämma? ; ). Som sagt bästa kvällen på otroligt länge, & det är tack vare er.
Nu ska jag umgås med Elinälskling. Vi ska på roadtrip såhär en vacker söndagsdag, antar att det blir en & annan CocaCola på vägen för idag mår man som man ser ut. Har blivit alldeles för mycket CocaCola på senaste tiden, ett under att jag fortfarande är såppas liten som jag är, kommer nog inte hålla i sig länge till :p haha.

"Life is a highway, I wanna ride it all night long..." <3 Jag älskade kvällen igår och är så grymt glad att jag har er.


Resten är ganska upp & ner, mitt psyke har satts på prov & jag har insett att jag inte är så stark som jag vill få mig själv att framstå.
"Varför Emelie? Jag trodde du var starkare än så efter allt du har gått igenom. Vad hände med den tjejen jag kände för 3 år sedan, den tjej som inte tog skit från någon? Passade det inte för killen att du skulle ut med vännerna en kväll så kunde han dra, du är inte så längre. Inte alls..."


Kommentarer
Postat av: johääni

tack för bästa förfesten på länge habibi.

Förlåt för mitt cpryck.

2008-10-12 @ 19:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0