Allt för trött

Ja sömnen kallar vill jag lova, trots att endast 4 cider har druckits ikväll har jag kännt mig riktigt sliten & trött i huvudet. Det har varit en spännande kväll, absolut. Trots att det har vart mycket seriöst snack sinsemellan (heter det så ? ), har jag vikit mig dubbel av skratt ett antal gånger, vilket har varit förbannat skönt att bara få slappna av & koppla bort en stund.
Nu blir det att sova då jag ska upp tidigt imorn för att bege mig av mot kusins bäbis dop, Tess. Bland det sötaste jag sett, jag skulle lätt behålla henne om jag fick.  Imornkväll ska jag, Linda, Line & Elin iväg på tokigheter, verkar komma bli en riktigt trevlig kväll faktiskt : ) 


                                               
"Jag undrar vart den kärleken tagit vägen..."
Rastegar ft. Nordman - Livet som en värsting


Jag önskar det vore så annorlunda, du hör mig inte. Antingen bryr du dig inte, eller så bara skiter du i det. Jag vill inte bara slänga bort det här, det är så mycket bättre än så, det kan bli så mycket bättre än så. Men du är två helt olika personer, den ena bättre än den andra. Kanske är det mitt fel, pga av det sättet jag behandlat dig, & ångesten äter upp mig inifrån. Jag kan fortfarande känna lukten av förra sommaren, hur du kunde ringa mig & prata enbart med mig i flera timmar, bara för att det var det enda du ville just då. Hur du åkte hem tidigare från en utekväll endast för att hinna säga godnatt innan jag somnade, eller hur du kunde hålla om mig hela kvällarna utan att släppa taget. Hur du struntade i allt runt omkring, för just då, just där, var det endast jag som existerade. Dom stunderna värmer fortfarande mitt inre.
Det finns stunder då saknaden svider, svider av den personen som en gång i tiden såg mig som hans allt i världen.


Kommentarer
Postat av: sanibo

snyggt hår!

2008-09-06 @ 03:09:33
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0