Mörkt & kyligt

Ja, nu sitter jag invirad i mitt duntäcke, nyduschad i mjukisbyxor och stickadtröja men trots det är min näsa & mina fötter kallare än is. Inpackningen ska snart sköljas ur, har haft en riktig myskväll med bara mig själv, fixat naglar, hår, hud & även hunnit med en liten stund i solariumet. Mår som en prinsessa.
Nu står en rykande kopp varma koppen framför mig, sedan blir det nog att mysa ner sig i sängen tillsammans med en bra film att somna till. Ledig imorn vilket känns underbart, ska möta upp Johänni på stan för lite ärenden, saknar den tjejen väldigt. Ska även hämta mina stövlar som är inne på omklackning, skitklackar! Men nu så ska dom allt hålla.
Idag, lämnade älskling sovande i sängen för att pallra mig iväg till skolan med 07.15 bussen tillsammans med mami som skulle till jobbet. Hon tittar skeptiskt på mina mjukisbyxor och undrar varför jag ska envisas med att dra på mig de slappaste luvtröjor & största mjukisbyxor jag har när jag ska iväg till skolan. Well, det är förbaskat skönt : )
Efter att jag sovit mig igenom mattelektionen knatade jag mot Clipodrom för att inhandla värmeskydd av Johännibänni, hon är så duktig så, jobbar & sliter och har blivit så vuxen nu. Resten av dagen gick åt till att kramas så mycket som möjligt med Christoffer som nu har lämnat mig och åkt hem till Sandviken igen.

Imornkväll verkar det bli film & mys med älsklingsElin, vi ska hyra Brokeback Mountain, trots att det är homosexuell kärlek känns den filmen djupt in i hjärtat. Vacker som fan faktiskt,  trots att jag inte riktigt förstår hur man kan känna något för någon av samma kön, men det är ju bara jag, alla är vi olika, right?



Förövrigt har min dator pajjat, ja igen !!! Alla anser att det är mitt fel, att jag inte sköter den på rätt sätt, vadå sköter den på rätt sätt ? Det är inget djur vi snackar om här, i vilket fall så sitter jag nu på mamis & pappas dator & det kommer nog inte hända ofta då pappa kommer hem från Göteborg imorn och sitter här & torskar Age of Empire rätt ofta :p. Nu har han även fått för sig att han är såppas duktig att han kan jämföra sig med unga killar på nätet som tävlar mot varandra i olika datorspel, ja cs till exempel. Man är bara så ung som man känner sig som sagt.
Nu är min efterlängtade låt hemtankad också, Looptroop - Puzzle. Fett bra ! Ska lägga mig i sängen och pumpa den hela natten nu. Sleep tight .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0