Regn, regn, regn

Det har tamejfan regnat i flera veckor nu, visst har jag påstått att hösten är mysig ett antal gånger, men regnet var dock inte inräknat.
Helgen var med blandade känslor både bra & dålig. Jag tror det var riktigt länge sedan jag hade så förbannat kul, så tack för det : ). I fredags blev det bara nån cider, tog bussen hem till sängen runt halv 2 tiden, jag vek mig av skratt hela kvällen, ni är bra mysiga allihop. Elin har våra samtal inspelade på mobilen, man hör mitt skratt i bakgrunden under hela diskussionen. Med kramp i magen & skrattgroparna, och ett förlängt liv med ungefär 10 år, somnade jag glad & nöjd i fredags natt.
I lördags drog Linda med oss till Kulan på herrhagen för party hela natten, för deras del i vilket fall. Satt & snackade med Micke, Håkan, Jonathan, Lundin & allt vad dom hette. Lite senare kom även Carro, Line & Elin. Runt 12 tiden gick dom flesta vidare till Bluemoon, men vi stannade kvar i lägenheten så det blev rätt lugnt fram till dom kom tillbaka. Fram på småtimmarna när alla hade ramlat in igen hände både det ena & det andra, arga miner blev det & en del tjaffs. Jag ringde & väckte papi, då Linda & Line inte hade tänkt att ta taxi än på ett tag, & snäll och orolig som han är åkte han för att hämta upp mig. Intressant kväll :p
Kan tänka mig att Elin har ett hundratal bilder från helger, ska se om jag får tag i dom.

Nu ska jag snart ta bilen till Linda för att ha myskväll, & även klippa Samuel. Jag är ledig imorn så vi hade tänkt att se en & annan romantisk film, vi kommer antagligen sitta i varandras armar & snyfta som småbarn innan kvällen är slut.



Jag hade allting planerat, tänk va fel det kan bli. På endast en bråkdel av en sekund kan allting man sett fram emot slås i spillror. Det man tog för givet försvinner, håll hårt i det du älskar !
Jag vill känna mig behövd igen, känna att jag fortfarande betyder någonting, vad hände ? Du vände på bara någon dag, helt plötsligt var du någon jag aldrig sett förut. Jag försöker med alla mina krafter att förstå, men jag blir galen, snälla berätta ?

Lazee ft. Neverstore - Hold on


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0