Torsdag, 11sept

Nej, allt ser inte nå vidare ljusare ut någonstans faktiskt. Finns så otroligt mycket aggressioner inom mig så jag nästan blir rädd för mig själv, tankartankartankar & dåligt humör är det mesta som upptar min tid. & jag är så inåthelvete less på det, tro inte jag är nån grinig idiot som klagar på allt, nej jag har rätt att klaga ! För allt går käpprätt åt fanders, det går i ilfart rakt ner.
& hostan, jag orkar nästan inte dra upp hostan. Jag kan inte sova på nätterna, bröstet värker & halsen svider. Jag har provat precis allt, nu har jag nyss hällt upp ett glas SkåneAquaVit, hade tänkt bränna hål på bakterierna, har inte hostat sen jag hällde i mig det där, otroligt skönt. Och ju mer det bråkas & tjaffsas desto värre blir min hälsa, ju mer arg & ledsen jag blir desto sjukare blir min kropp, kan det fungera så ? Har hostat & haft ständig huvudvärk i snart 3 veckor, är trött på den här skiten !!

Idag har jag träffat Elin & Linda. Vi tog en sväng till donken & jag fick mig ett riktigt ärligt, lyckligt skratt för första gången på ett tag nu. Hela jag ler tillsammans med er, helt otroligt va ni kan göra med mig. Senare svängde vi förbi Karro på norrstrand, tittade på hennes lägenhet & den va mysigast, vill också ha något sånt där snart.
Frammåt 22.00 tiden bar det av hemmåt, flickorna var trötta & så även jag. Hoppas på lite sömn inatt, tack !
& Nej, jag har fortfarande inte ändrat mig angående hårfärgen, så fort mami kommer hem är det blonda hårsvallet endast ett minne blott. 

                                                                             i sing now, for all of you
                                                                            with no one to hold on to
                                                                    for all the broken hearts out there 
                                                                      waiting for someone to be near

Haha, söt när jag är sur ? Aa fruktansvärt va :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0