Utgång

Ikväll ska jag & Elin äntligen få en kväll där endast jag & hon betyder något. Kvällen börjar hemma hos henne med förkrök, musik, godis & massor av dans. Möjligtvis blir det Ankan sen då Elin känner vakten som fixar in oss gratis ; )
Men nu först ska jag iväg med pappa & lämna in film på Casablanca, sedan vidare till Duvanhuset för att hämta ut mina stövlar som jag hoppas äntligen ska vara klara. Har varit där ett antal gånger under veckan men har hela tiden fått höra att jag ska komma tillbaka "lite senare", "imorn" osv. Tillslut kom det fram att gubben tappat bort mina stövlar, men nu ser det alltså ut som om han har hittat dom. Annars jäklar !



Igår hade jag & Elin myskväll tillsammans med en chipspåse, en tvåliters coca cola, Fresh Island dipp & godis. Efter filmen ringde en full Marika & bad om skjuts hem till sig så hon kunde hämta mer öl eftersom hennes va slut. Jag & Elin hade inget annat för oss så vi slängde oss iväg i bilen, hämtade upp Marika utanför SkinDeep & efter ölhämtning, ett varv runt stan, klädbyte då Marika lyckades spilla ner hela sig med öl, tillbaka till stan & kappkörning av en raggarbil åkte jag & Elin äntligen hem för att sova.
Nu står pappa & ropar på mig i hallen så bäst att pallra sig iväg , take care.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0