Seg söndag

Ganska sliten & inte helt fullt 100 efter igår, dock inte på grund av alkoholen.
Igår, kvällen började allt för bra hemma hos Elin. Papi körde mig dit runt halv 8 tiden & vi korkade upp så fort jag kom innanför dörren. På med make & partyoutfit, sedan spenderade vi de närmaste timmarna med cider, hiphop musik, massor av dans & stoj. Vi hoppade runt i Elins vardagsrum som tokar, rappade för vår såkallade publik i soffan & tjöt av skratt till magen värkte. Runt halv 11 snåret lugnade vi ner oss en aning & gick för att ta bussen mot stan. Blev uppraggade på bussen av två 16åringar, nog fan är vi små, men 16? Väl i stan begav vi oss av mot Score, träffade på massor av människor då Score va ovanligt fullt igår kväll. & älsklingsJacob jobbade bakom baren, fick byta några ord med honom när han hade en lucka då & då. Tycker om den killen otroligt, han ger mig ett leende på läpparna bara av att finnas till.
Vi fick oss även ett gott skratt när vi knäppte bilder tillsammans med Alex & Hedbern, dom mest fula miner man kan tänka sig lyckades Elin få på bild. Blir nog ingen bilddagbok på dom inte.
Klockan 1 stängde Score, jag orkade inte med någon efterfest utan tog halv 2 bussen hem. Gammal & grå som man är orkar man inte hålla samma tempo som förr :p. Väl hemma slutade kvällen inte direkt som jag hade tänkt mig, leendet jag haft på läpparna byttes snabbt mot frustration.

Jag förstår inte hur du kan sätta upp massor av regler som jag ska hålla mig efter, men när det kommer till dig så gör du vafan du vill, vad är det för slags förhållande ? Att du skiter blankt i vad jag säger & hör endast det du vill höra fyller mig av sån underlig ilska. När det kommer till dig har du all rätt i världen att dyka upp hemma när helst du vill, full, nykter, på morgonen dagen efter, sent på natten, eller inte alls ? & visst gör det, men problemet ligger i att jag har inte rätt till någonting !



Idag, jag & mami har äntligen tagit tag i ett problem som hon har bävat över hela veckan, vi har flyttat in mina stövlar & höstskor ifrån uteförrådet. 24 par höstskor skulle trängas i garderoben, ne jag får nog rensa bland dom någon dag, använder inte ens hälften. Nu ska jag få tummen ur & göra mitt mattetest på Internet, sista dagen idag & jag lyckas, som alltid förr, vara ute i sista sekund. Sedan blir det en fortsatt slapp dag, kanske tar bilen lite senare & åker och byter några ord med sötnosarna som kommer hem från Mellerud idag. Är nyfiken på hur detta slutade egentligen.

                                                                                               Ras Cricket - Skin
                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0