Lördag

Jadu, igår var en minst sagt underlig kväll, hade ganska roligt från & till men i det största hela var den ganska dryg. Träffade älsklingsJacob på Score, vilket var en av kvällens höjdpunkter. Att kvällen tillbringades med Johänni var inte heller fy skam, har saknat den tjejen massor.
Igår på dagen träffade jag Line för att åka ner till stan för lite ärenden. Inhandlade Nivea läppsyl som jag är totalt beroende av, blev även en rouge & en klänning från Akazia, som jag dock lämnade tillbaka idag då jag inte är den typiska klänningtjejen & med risk för att den endast skulle få hänga i garderoben. Hann även med bolaget innan vi for hemmåt. Väl hemma skulle naglar fixas, det avskavda nagellacket jag haft några veckor nu behövde bytas ut.
Senare bar det av för att möta upp Johänni & Elin. Dock åkte Elin hem tidigt då hon kände sig ganska risig & sjuk, stackars. Ja resten av kvällen bestod alltså av alkohol & trevligt sällskap, blev även uppraggad på Score av en tjej vid namn Emma, haha! Jag tackade artigt & sa att "Hade jag varit lagd åt andra hållet hade jag valt dig", men nu har jag min Christoffer & han är och förblir min man :p.
Idag, nu har jag, mami & pappa nyss tagit vägen förbi Coop påväg hem från Skoghall där vi hälsat på släkten. Det fick bli chips, chilinötter & cocacola för ikväll ska jag inte göra många knop. Handlade även Actimel då jag fått för mig att detta ska hjälpa mig & mitt imunförsvar, den som lever får se. Christoffer är ute på rajtantajtan vilket betyder att han kommer vara ganska onåbar, mami & pappa får alltså stå ut ikväll med mitt sällskapssjuka jag, men det har dom nog ingenting emot.

   

Idag saknar jag Christoffer otroligt, men på torsdag är han min igen <3
Nu intar jag soffan & chipsskålen, kvällen spenderas med kärleksfilmen Den vita massajen, underbart.


Kommentarer
Postat av: Thea

jag kommer till dig i veckan så får du klippa rädd mitt nya löshår lite om du vill :$ ;)

2008-09-28 @ 21:23:48
Postat av: Linis

sorry om jag verkade en aningen osocial på bussen, men kände inte igen dej först ;p

2008-09-29 @ 23:28:36
URL: http://linanoleryd.blogg.se/
Postat av: Linis

okej vad bra :) Nej men vi har individuella val där, och jag har drycker och barteknik ;) vad gjorde du där då?

2008-09-30 @ 14:49:21
URL: http://linanoleryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0