Vilken dag...

Jag vet inte om jag är mest förbannad eller mest ledsen. Trött på det är jag, att du ignorerar allt ! Du hör det du vill höra, & ser det du vill se. Vad jag säger det spelar ingen jävla roll alls, eller vad jag känner eller hur jag mår. Jag kommer i andra hand, en dag vände du & jag var inte längre nummer ett. Vilken dreeeeeeeet !
Hatar det... Vilket uselt humör jag är på !



Jag är förskyld, redigt förskyld. Hostar så det känns som om bröstet ska explodera snart. Mamma gav mig tablett som skulle dämpa hostan + alvedon, hjälpte inte någonstans. Gjorde varmt te åt mig, honung osvosv, men hostan fortsatte. Tillslut hällde pappa upp ett stort whiskeyglas som han fick mig att svepa. Det hjälpte i sisådär en halv timme, nu är det värre än någonsin. Det enda hopp jag har kvar om att kunna få sova inatt är en flaska receptbelagd hostmedicin mamma hade, jag ska klunka hela flaskan !
Är på redigt dåligt humör för tillfället, jag vill inte känna mig så jäkla ensam som jag gör. När jag va som surast förut kom jag helt plötsligt fram till att jag ska färga håret mörkt. Japp, ska göra det så fort mami kommer hem från Island på söndag, hon får hjälpa mig hon kan det där. Värst blir väll den dagen jag blir på bra humör & märker att vafan har jag gjort med håret. Men den dagen den sorgen.

Seriöst inlägg, TJO !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0