Härlig start på dagen

Kom i säng ganska sent inatt, runt 03.40 slocknade jag. Hade det inte varit för Elin hade jag nog sovit bort hela dagen idag, men runt 12.00 vaknade jag av vibratorn på mobilen. Elin var ute & gled i bilen påväg från Ulvsby, så jag drog på mig det som låg närmast, mjukisbyxor & Johans gamla fotbollströja, & stegade ut för att möta dagen. Elin plockade upp mig & vi åkte ner mot Välsviken för lite snacka & lyssnande på musik. För ett tag sedan byggde dom en liten tåghållplats mitt inne i skogen, fett mysigt, så där slog vi oss ner på en bänk i värmen från solen. Redigt soc båda två, osminkade, oborstade i håret, i sletna kläder & Elin med svullen näsa pga hennes förskyling, det är härligt ; ).
Där spenderade vi någon timme för att sedan återvända hem, underbar start på dagen.

Nu slog jag mig ner framför datorn & inväntar Frida som ska klippas.
Efteråt ska jag försöka mig på att plugga, hade gett mig fan på att jag skulle göra det under dom lediga dagarna jag haft i Påsk, har dock inte blivit av än. Blir lätt så när det finns roligare saker att göra. & speciellt när vädret är så jäkla underbart.
Imorn blire skola & jobb, & så ser veckan ut i princip. På lördag åker jag dock till Mellerud för att hälsa på Linda, ska bli kul faktiskt.

Ser fram emot 25:e april även, älsklingsLine fyller 21 & brorsan fyller 19. Jag & Elin har planerat lite smått & vi hoppas på ett hejdundrande kalas. Sedan står även Valborg inskrivet på listan.

Well, ha en fortsatt trevlig dag, PÄÄÄJS !


gammal bild, sommar 07

                                                                                                   Chief - City boy

Kommentarer
Postat av: tias

skriiiiv blogg! :)

2009-04-16 @ 06:53:22
Postat av: anke

ikvæll kommer jag heeeeem :D:D

2009-04-17 @ 10:42:14
URL: http://angeliqasandahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0