pluggkväll blir idag

Just nu sitter jag & knaprar på en morot, nyligen hemkommen från stan. Jag har hört att morötter är bra för synen, vet dock inte om jag tror på det lika hårt som jag gjorde när jag var liten kid.
Well idag då, skolan som vanligt, började 08.15 & va mer död än levande när jag vaknade. Så jag tvingade i mig en kopp kaffe, vilket är det värsta jag vet, men pigg blev jag. Efter det drog jag med Line på en undersökning om banker som ledde till att vi fick gratis biobiljetter : ). Efteråt blev det stan & fixa massa ärenden, lyckades självklart hitta en beige tunika som jag inte kunde slita mig ifrån så nu blev plånboken en aning lättare. Jag skulle inte vilja vara kille & leva med mig i framtiden.
Nu ska jag ta tag i mitt pluggande, Ekonomistyrning, & det är precis som det låter, förjäkla komplicerat. Så ser kvällen ut, är jag nöjd med mig själv senare kanske jag slår på stort & ser en film.

Denna beskrivning fick jag om mig själv häromdagen:
"Emelie är en pytteliten tjej med mörkt hår och knallblåa ögon, hon gillar killar med halvstora byxor och kepsen på sne, kalla öl i solskenet och reggaemusik."
Haha, jag kunde inte sagt det bättre själv.

Förövrigt var jag i Mellerud & hälsade på i helgen, förjävla trevligt. & jag som aldrig, oftast inte, sjunger singstar någonsin lyckades sjunga uppemot 5 låter för vilt främmande människor. Tur då att alkoholen hade satt sina spår i de flesta och att dom antagligen inte kommer ihåg det nu. Vi grillade även, & åt pizza både lördag & söndag :p.

Yeye till helgen blir lillebror 19år & Line 21år, så det blir en kalashelg.
Take care, Tjo!


Sommar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0