Söndagkväll

Klockan börjar bli sent & min kropp behöver sömn, så jag ska strax hoppa i säng. Blev senare än tänkt då jag fastnade framför en film på tvn, tur jag börjar klockan 13.00 imorn.
Helgen har varit alldeles helvild, det var riktigt länge sedan jag va ute två dagar i rad, & imorse förstod jag varför. Shit va risig jag var när jag vaknade, inte på grund av alkoholen utan mer att min kropp sa ifrån genom att åka på en ordentlig förskylning. Hes som attan, det vet dom som har pratat med mig idag. Ganska drygt då jag ska jobba imorn, hoppas det släpper.
Idag har jag & mami vart lite överallt, åkte först iväg till Skåre för att titta på skor som fanns på en annons i tidningen, dock fanns det bara stora storlekar kvar när vi kom dit. Men vi åkte vidare till Bergvik & där hittade jag ett par vita sommarskor. Sedan köpte vi oss en varsin korv & slutligen storhandlade vi på Maxi.

Igår fick jag besök av min sötbäbis som jag har saknat så, han bor alldeles för långt bort från mig, jag flyttar nog till Borlänge snart så jag & han kan mysa varje dag : D


Oj vad han springer den lille gobiten, det är knappt så man hinner med längre.
Nej nu är det sängen som gäller, sleep tight!


                                       

Dance DJ & Company - Shine on
Sommar som fan!

Kommentarer
Postat av: mattias

<3

2009-05-04 @ 05:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0