Onsdag

Jag vet inte riktigt va det är, är på så jävla kasst humör bara. Kan det vara för att jag backade in i en biljävel på maxiparkeringen i Sandviken i måndags kanske ? Där försvann min lön jag kämpat så för, & inte bara det, där försvann Göteborg också. Suuurt !
Det har väll en del inverkan på mitt humör just nu, men resten då ? Jag är arg så jag skulle kunna gråta, men har ingen koll på varför. Något har retat upp mig ordentligen, & just nu känner jag bara för att ge fan i precis allt.
Det löner sig inte att man försöker visa att man kan va bra heller, för man får ändå ingenting tillbaka. Det här kommer aldrig hända igen, ALDRIG!

Har inget mer att skriva direkt, tja !



                                                           "Walking down the street 
                                                                   Distant memories
                                                       Are buried in the past forever" <3


Kommentarer
Postat av: mattias

allt löser sig! va inte arg på dig själv du e bäst vännen! kämpa!

2009-08-05 @ 22:05:12
Postat av: A boy from beyond

Tragiskt :/

2009-08-06 @ 01:32:00
Postat av: Anonym

de är bra sweeeeeeeeet där

2009-08-06 @ 02:48:13
Postat av: jessica

Fick du böta för den där bilen endå ? ..

Och är allt bra mellan dig och broder, ni är värkligen fina tillsammans och du är rätta tjejen för honom tycker jag :)

2009-08-09 @ 01:13:28
URL: http://jessicabackman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0