Tisdag

Ovärd dag, tog mig iväg till jobbet för jag hade intalat mig själv att jag kunde jobba. Well det sket sig, fortfarande febrig & ont i halsen. Det va bara att vända hemåt. Nu har jag blivit ompysslad av mami & pappa så jag känner mig väldigt mycket bättre, hoppas på nya krafter imorn så jag kan ta nya tag.
Jag förstår fan inte va jag håller på med, det här måste vara det svåraste jag någonsin gått igenom. Saknaden är enorm. Varför utsätter jag mig själv för det här?

Jag skriver grymt lite i den här bloggen nu förtiden, men så kommer det bakslag & så vill man skriva av sig igen. Just nu vill jag hålla det mesta för mig själv. Ha en bra kväll, PÄÄÄÄJS !

Christoffer Backman du är hela mitt hjärta & lite till, don´t you ever forget that. Du finns i allt runtomkring mig, allt påminner om dig & varje del av min kropp längtar. Det gör ont, man ska fan inte behöva känna såhär!


Kommentarer
Postat av: Anonym

baby alla som läser din blogg förstår dig nog, hur du mår. och alla som bryr sig om dig vill att du ska vara glad och må bra såklart. så ställ denna christoffer backman mot väggen och få han förstå att just du är allt han behöver.



förövrigt, du vet vilka som bryr sig här hemma..

krya på dej.

2009-08-25 @ 22:29:16
Postat av: Anonym

Varför händer detta? Försöker ringa, men inget svar. o du ser att ja ringer hemifrån. Mern du ringer aldrig tillbaks. Men men, ja saknar dig jätte mkt, o är synd att vi glidit isär. Hoppas du svarar nästa gång ja ringer, gör de när jag kommer hem! Köpt en frysbox som kostar 4000:- ja börjar bli vuxen. :S :P

2009-08-27 @ 15:25:15
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=FomaWpTcYG0

se videon, läs texten. gör som jag säger. den är possitiv' och det är så du ska tänka, possitivt! stop what your doin'! be happy. se videon. läs texten. bli glad.

2009-09-06 @ 13:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0