Snart är det jul!

Weeeell, I kinda love my life! Finns fan ingen som kan sätta sig på mig just nu, & nej! Det har inget med någon kille att göra, jag har insett att jag har det jävligt bra på egen hand. Jag gör vad jag vill, när fan jag vill. Och INGEN har någonting att säga till om det! Get it ? This is fucking perfect!

Förövrigt så skiter jag i folk som snackar, om dom snackar om mig. Men om det handlar om mina vänner, så gör det mig förbannat irriterad. En viss person lyckades lägga ner onödigt mycket tid på att kommentera Lines blogg häromveckan, kommentaren löd ungefär "du är patetisk..." blablabla, well hon är tydligen tillräckligt betydelsefull för dig eftersom du ens orkar lägga en kommentar? Men lyssna på mina visdomsord, att irritera sig på andra tar bara onödig energi. För att själv få en mer värdefull vardag måste man börja reda ut sig själv lille vän, att försöka må bättre & få dina dagar att verka bättre genom att tycka någon annan är patetisk?! kommer bara göra dig ännu mer bitter!



SKÖÖÖN!!!!!!!!!

                                                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0