Den känslan

Upp&ner vänd dag som fan, det suger så fruktansvärt i magen när bilder rullar i minnet.
Vet inte om jag pallar, om jag har den styrkan just nu att orka med ? Kanske bara ska dra & lämna det innan det är försent. Fyfan
Wellwell ska snart iväg & jobba, ser inte fram emot det alls. Kommer inte ha någon koncentration överhuvudtaget, jag har märkt hur jag alltid, vad jag än gör, sitter & tänker på andra saker. Jag lär mig ingenting på lektionerna, huvudet är inte riktigt med, jag är någon helt annanstans. Dags att ta tag i skolan, jag har jävla mycket som ska göras.

Ska rulla ner mot stan innan jobbet & köpa en luvtröja & en skidjacka. Ikväll blir det plugg i massor, riktigt flitig ska jag försöka vara. Från en sak till en annan så vill jag ha sommar & värme. Ledighet, frihet, sol, brunbrända kroppar, kalla öl, bra musik, sena kvällar & allt bra sällskap.

Men sälen, ja bara två veckor kvar. Skyndaskynda.
Fan va flummig jag känner mig idag, jag är inte riktigt som jag brukar vara. ?!

Äh nu drar jag, F . L . Y



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0