hhg:s brödraskap

Wellwell, det var på tiden att tillägna ett inlägg till de män som jag & Elin tillbringat mycket tid med det senaste året ungefär. Det är ett brödraskap, som iof är ganska utspritt över Karlstads alla områden, men som oftast förknippas med Herrhagen & dess tuffa gator. Jag kan säga som så att redan i slutet på våren 07 uppstod tycke mellan mig & Elin och dessa laglösa män då de på Valborg drog med oss två, då oskyldiga flickor, till Herrhagen för första gången. Målet var efterfest hos Jerrka & sedan den kvällen blev inget sig likt. Dock hade vi inga riktiga band förrän vintern 08 stod på glänt, det var först då som vi yttrade uttrycket "våra bröder".
Sedan dess har det rullat på, det har varit ett händelserikt år och man vet aldrig vad som komma skall då detta brödraskap är allt för oförutsägbara. Spännande minstsagt.
Vi har i vilket fall lärt oss vilket värde en sann vän verkligen har, som sagt We got your back...

En sann vän betalar inte borgen åt dig när du gjort bort dig,
en sann vän sitter i cellen bredvid dig & säger:
"Fan vi klantade till det".

Där sätter jag punkt.







Btw tänkte jag ge Djeeerry lite reklam angående hans nystartade blogg
http://misterjerka.wordpress.com/
Det kommer ge er lite insyn.
Pääääääääääjs

Kommentarer
Postat av: theo

HHG 4 LIFE!!!!

2009-02-13 @ 14:24:20
Postat av: angelica

stiliga karlar

2009-02-13 @ 15:43:07
URL: http://angeliqasandahl.blogg.se/
Postat av: misterjerka

HHG BRRREEE ;D

2009-02-14 @ 17:45:37
URL: http://misterjerka.wordpress.com
Postat av: ehlwald

jag säger bare en sak.. F.L.Y :D

2009-02-17 @ 21:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0