Tillbaka

Jo nu var det allt fan så länge sen jag fick något nerklottrat här. Tiden har rullat på, massor har hänt, både bra & dåliga saker. Universitetet har dragit igång & jag trivs som fan, tjejerna & killarna jag har lärt känna är helt underbara. Det är så fruktansvärt skönt att lära känna nya människor som kommer längre bort än Karlstads gränser, dom är som nya friska fläktar i mitt liv. Samtidigt som dom bästa självklart finns kvar, det kommer dom alltid göra.
Dagarna har varit rent ut sagt skit jobbiga från & till, saknaden & hjärtat verker, jag hade inte förväntat mig något annat. Helt plötsligt påminner allt man tar sig till om honom, låtar, människor, ord, platser... Jag har fått stå ut med en hel del förjävla elaka kommentarer dom senaste dagarna, även från håll jag aldrig kunde tänka mig. Men fan förstå att just nu är jag splittrad, lämna mig ifred & låt mig få andas. Helvete. Jag vill inte inleda nått nytt, jag vill inte vara i närheten av någon alls på det sättet just nu, hur kan vissa vara så jävla själviska ?
Jag saknar närhet, klart som fan jag gör, att gå från allt till inget är inte lätt alls. Men det är inte vilken eller vems närhet som helst, det är hans jag saknar. Det går över, det gör det, men nu & en bra tid framöver behöver jag bara mig själv & mina närmaste vänner !

Sälen vecka 9 är så jävla efterlängtat detta året, det kunde inte kommit mer lägligt. Jag saknar snöklädda fjäll & min snowboard, så fort man kommer iväg till Sälen sprids man av ett speciellt lugn inombords, ett lugn man inte kan hitta någon annanstans.


Nu ska jag fortsätta plugga, har tenta imorn. Take Care !!



Jag, Lisa & Rebecka


Kommentarer
Postat av: mattias

närmaste vänner

2009-02-06 @ 01:02:11
Postat av: madelene

Sälen, blir underbart :) Fan va sköj vi ska ha :)

2009-02-06 @ 17:10:32
Postat av: anke

SNART JÄÄVLAR :D:D jag läääängtar !!!

2009-02-09 @ 20:28:14
URL: http://angeliqasandahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0