Tisdag kväll

Nu är jag riktigt jäkla trött, är nyhemkommen från jobb + en öl på score tillsammans med Line, en chilinötskål & en runda biljard. Jag vann en gång : ) Jobbet gick bra, fick utbildning på hur man ska möta vissa personligheter i telefon, ganska intressant.
Nu sitter jag här & vet inte vart jag ska ta vägen, så trött är jag. Hade gärna följt Jerrkas rekommendationer & sett Seven Pounds, det vore på tiden. Börjar ju faktiskt 13.15 imorn, men sängen kallar mer. Im sorry Jerry, jag ska se den !! : )
Imorn ska jag äntligen iväg & spela innebandy igen, älskart! Innan det blir det skola till 16.00.
Jag är så förbannat omotiverad till allt just nu, lusten har helt försvunnit, känner inte igen mig själv. Känner mig vek & svag, vart fan är den självständiga tjejen jag brukade vara ?
Pallar inte med några krångligheter bara, strighta kort annars kan det va.

Wellwell, längtar till Fredag dock. Då ska jag & Elin umgås hela dagen, vi ska till Edsvalla & ÖB. Tillbringar nog några timmar där, sedan ska vi även äta något gott på hemvägen. Mysigt bubben.
Ne nu är inte riktigt kroppen med längre, ska ta en dusch & sen sova. Sleep tight


Nollningsbild, Jag i mitten.



Kommentarer
Postat av: liine

Tack för ikväll gumman ! Bjuder tbx på ölen efter du kommit hem från Sälen o vi båda fått vår efterlängtade lön : )

Inte kul o höra att du inte riktigt är dej sj heller ju : ( hoppas du snart kmr på fötter igen.

Kul me en bild från din nollning oxå :D har ju inte sett ngnting därifrån ju..

Älskar Dig <3

2009-02-18 @ 00:16:39
URL: http://carroliine.blogg.se/
Postat av: anke

fyfaaan kollade på sälen filmen. ÅÅ va ja läängtar :D:D::D:D

2009-02-18 @ 23:28:42
Postat av: Anonym

ta med sälen 2008 skivan :D

2009-02-18 @ 23:36:08
Postat av: misterjerka

haha nollad:D:D JA SE FILMEN NU!:D

2009-02-21 @ 02:14:54
URL: http://www.misterjerka.wordpress.com
Postat av: ja

http://www.youtube.com/watch?v=GWyLzQ6I8Ns

2009-02-23 @ 06:23:16
Postat av: Cathrine

Haha, jag är med på nollnings bild :)

2009-03-10 @ 22:54:24
URL: http://knasbubblan1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0