Tisdag

Den här veckan är fullspäckad med grejer jag ska göra. Men vi tar en dag i taget,
Nu ska jag snart iväg & spela innebandy för första gången på ungefär 4-5 år. Det ska bli så jävla kul, jag har till och med skrapat fram min gamla innebandyklubba & mina innebandystrumpor jag använde så flitigt förr. Då när jag spelade innebandy som mest var det träningar ca 3 gånger i veckan plus match på lördagar. Det var inte mycket annat som hanns med dom 6 åren jag spelade, tillslut tog skolan över & det hanns inte med längre. Men nu tipsade Evelina i klassen om att dom hade tjejinnebandy på Universitetet, & jag nappade direkt.
Imorn blir det skolan & jobb, tråkig dag men det är väll nödvändigt det med.
På torsdag ska jag in till stan för att köpa skidjacka inför Sälen, min andra har jag lyckats ha sönder. Dyrt som fan med skidjacka men som tur är så finns det alltid något snyggt kap man kan göra på barnavdelningen.
"Du är så jävla liten så det känns som om jag måste ta hand om dig", haha det har sina fördelar minsann ; ).
Så hoppas jag på att jag & Elin hinner till ÖB någondag, det va år & dagar sedan jag va där så det ska bli intressant att se vad dom har att bjuda på. Med mig hem kommer jag iallafall ha en sån där plåtburk med karamellar som jag & mami alltid köpte när jag var liten, hoppas dom finns kvar.

Neee nu är jag hungrig så nu ska jag laga mat, det blir väll som vanligt, soppa med tomat&basilika som man endast behöver hälla i kokande vatten, perfa. Jag är usel på att laga mat, jag vet det själv & Christoffer vet det mer än väl :p.


Ganska gött på G en kall lördagkväll i februari

Take care, tjoooooooooooooo


Kommentarer
Postat av: Thea

emelie: yes FIKA är ett måste. hur går du imrgon. jag är där vid tio nämligen och ett tag framåt. joda skoj var de, men långtråkigt :D PUSS

2009-02-10 @ 19:10:46
URL: http://theeea.devote.se
Postat av: Anonym

känn dej nöjd ikväll nu gumman : )

så hårt vi jobbade förut : P hehe, helt mörbultad är ja.. träningsvärken är redan påväg, känns i rygg o ben ; ) hehe..

men vi hörs imorn.. <3



ps. en iskall öl skulle dock INTE sitta fel nu. ds..

2009-02-10 @ 20:50:25
URL: http://carroliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0