Fredag & jobb

Idag tog jag ut en rejäl sovmorgon, har inte somnat innan 3 någon natt nu på hela veckan, så har varit rejält sliten. Idag känner jag mig desto mer utvilad.
Jag fick igår reda på att jag trots att mina betyg skickades in försent lyckades ta mig in på Karlstad Universitet, börjar den 19 januari & jag ser verkligen fram emot det : ). Sedan blir även Sälen av vecka 9, tillsammans med Johänni, Ankie, Madde & kanske Malin, stuga är fixat & allt nu så det ska bli så förbannat underbart. Så trots att vissa saker ligger & gnager i bakhuvudet & vägrar släppa så ser dom kommande månaderna ljusa ut.
I mars fyller jag även år & då ska jag, Elin, mami & pappa på Ålandskryssning. Jag har förstått att jag måste tänka på annat, omge mig med personer som får mig att må bra. Det är nog det livet går ut på tror jag.


Ny bild även, första på typ ett halvår.


Nu ska jag snart iväg & jobba, blir även jobb imorn på dagen mellan 11-16 men sen på kvällen ska vi ut. Jag, Line & Elin.
Först ska vi starta hemma hos mig med Singstar, Buzz, Guitarhero, cider, vin & mamis hemmagjorda colakaka : D. Johanna & Malin kommer förbi en sväng också, framåt kvällen blir det Nöjesfabriken. Ser ut att bli en lyckad kväll.

Fyfan har aldrig kännt så jävla hårt att jag inte klarar mig utan någon, jag brukade klara mig bra själv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0