Mrs.Brown

Underbara älskade vänner som alltid vill det bästa med allt, varför slösa bort tiden man har på nått som får en att må dåligt när man kan må bra hela tiden?
Jag sitter iallafall just nu & lyssnar på Chris Brown ft. Keri Hilson - Superhuman och har feting ångest för att jag inte ska se honom den 23 januari på Hovet, han är min blivande man, vi hör ihop. Se upp Rihanna !



Idag har varit en ledig dag, har trots det inte gjort mycket annat än att klippa & tjäna pengar, svarta pengar ! Illailla Emelie :p . Men nu ska jag ta mig en lång promenad i blåsten & mörkret, det är förjävla deprimerande faktiskt. Våren är mer än välkommen.
Imorn & på torsdag blir det en massa jobb, + sova hos Elinälskling, jag är helt slut efter en natt med elin, allt för lite sömn blir det då hon kräver uppmärksamhet hela tiden alltså, haha <3. Sedan blir det äntligen helg, massor av böcker ska fixas innan Universitetet drar igång på måndag. Jag är nervös men förväntansfull.




Jag är förjävla besviken, förbannad & ledsen. Att du, efter all denna tid med ditt snack om ärlighet, gick bakom ryggen på mig var nog det sista jag trodde om dig. Jag litar på dig lika mycket som du påstår dig lita på mig, INGENTING.
Jag sa för ungefär ett år sedan: "Viktigast i ett förhållande är att man litar på varandra, annars är det ingen idé"
Well... det, min vän, ser ganska kört ut.



Kommentarer
Postat av: Thea

du kan få tjäna lite money genom att klippa och fixxxa till min frill efter den 25 om du vill (A)



Fika på uni blir med <3

saknar dig vännen

2009-01-15 @ 23:00:14
URL: http://www.theeea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0