...(del3)

Så jävla skönt att det är fredag imorn, vad gör man bäst när humöret sviktar ?
Köper kläder, Bergvik på lördag med Line för att sätta sprätt på lönen.


Tårarna borde vara slut snart, jag tänker inte gråta pga dig längre. Att du inte hör av dig är både på gott & ont, jag hatar det, MEN det gör det så jäkla mycket lättare för mig att leva som om du inte fanns, jag slipper höra din röst, jag slipper tänka överhuvudtaget.  Hör fan inte av dig på söndag, snälla? Har du inte kunnat prata med mig på hela veckan, eller ens ägnat mig en tanke, då får det fan va. Jag ska hitta tillbaka till mig själv igen. Du har drivit oss längre och längre isär, dont blame it on me this time!
Men detta kom trots allt som en fet smäll rakt i ansiktet, det var droppen. Nu är din mobil avstängd också, varför kunde du inte bara vara uppriktig & be mig dra? Men jag fattar vinken, jag ska släppa taget nu, jag ger upp!

                                                                                                        

Over´n out!

"I just called to say I want you, to come back home..."


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kämpa på. Och ta dig ifrån de där.

2009-06-25 @ 20:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0