...(del4)

Lördag, innebär Bergvik snart med Line. Det innebär även att han kommer hem imorn, jag känner mig till och med nervös över & prata med honom, ja jag vet inte ja. Se på film ikväll, Sova med fienden klockan 21.00 trots att jag sett den runt 20 gånger redan, men den går att se igen.
Konstig kväll igår btw, va kul att träffa Johanna igen dock : D väldigt trevligt. Höll mig nykter i princip, förutom någon cider, kände mig helt enkelt bara slut & utmattad igår. Efter en jobbig vecka, & 7-16 jobb som jag inte alls är van vid blev längtan efter sängen tillslut för mycket :p.
Efter jag & Line har vart till Bergvik idag ska vi köra mamma & pappa till Kil, Susanne & Micke gifter sig, Grattis!
Sedan storhandla på Willys & tillslut film som sagt, skönt att ha något att fördriva dagen med så slipper man tänka så mycket.
Imorn blire stranden, vilket väder vi har!

Kenta - Just idag är jag stark, gammal men skön som fan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0