Idag ska jag uppdatera min blogg...

På order av Änkie ; )
Weell, dag före midsommar, jag & Line har nyss varit till Willys & spenderat 402 kronor på allt ifrån sill till fläskfilé. Plus 300kronor på öl, imorn blir det en riktig brakmåltid : D. Förövrigt idag har jag varit till stan & inhandlat en väska på rean på H&M, sedan köpte jag färgbomb till håret. Nu ska jag ha en lugn kväll framför tvn med mami & pappa.
Dom senaste två veckorna har det blivit waay to much alkohol, vems fel kan det vara ? Men vafasiken, det är sommar. I vilket fall så slog tisdagsnatten allt, jag & Line hade planerat filmkväll som inte alls blev som vi tänkt. Runt 23.00 ringde Jacob & bad oss komma ut till parkeringen bakom Line, där stod han & Niklas tillsammans med en jäkla husbil + massa öl & tequila. Så det var bara att pallra sig in i husbilen i mjukisbyxor & stor t-shirt. & iväg bar det till Alster strandbad, med va också Jossan & Linda. Där blev det endel ölspel & härj, kvart i 5 på onsdagmorgon ramlade jag in genom dörren. Haha, vilken natt!


Blir en relativt lugn midsommar dock, nästa vecka börjar jag jobba också, 7-16 varje dag i 3 veckor. Men det ska bli skönt, får man något viktigt att göra på dagarna. Nu ska jag färga mamis hår. Ha en bra midsommar! TJU


Kommentarer
Postat av: änkii

fortsätt så :D

2009-06-21 @ 23:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0