Sista veckan!

Sedan har jag SOMMARLOV, helt jäkla underbart! Helt ledig är jag ju inte, men att jobba ca 2-3 dagar i veckan, kvällstid även, känns riktigt slappt. Såpp, såhär mycket har jag nog aldrig längtat efter sommaren, det finns ingenting som kan förstöra den.
I lördags var jag, Malin, Johänni & Madde på Get a gig i Mariebergsskogen. Jag hade väll inga direkta förväntningar alls på det där, kände inte igen ett enda band som skulle vara där, man måste vara open minded helt enkelt. Men det blev otroligt bra, det visade sig att Governor Andy var där, varför har jag missat det ? WHY MAN ? Så vi stod i klungan av dansande hiphopsnubbar & shakade ass ett tag, sedan intog vi öltältet precis bredvid scenen & tog en öl på det. Festivalkänsla som fan!


Me & johanna x2

Nej nu blir det ut på baksidan & steka i solen, plugga blir även, tagga för ännu en tenta på fredag !
Take care, PEEEACE OUT !

Governor Andy - Lyckliga gatan med Lorén



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0