Studentdags

Lillebror blir stor och tar studenten idag, jag tvingade mig ner till stan igår för att inhandla en klänning dagen till ära, jag hatar att ha klänning. Wellwell, i vilket fall så är han lika liten i mina ögon fortfarande, oj va tiden har gått fort.
Ikväll ska han ut på brakkalas på nöjesfabriken, jag, Line, Elin och Linda nöjer oss med en coca cola på någon uteservering trots att resten av Karlstad säkert kommer slå klackarna i taket.


Grattis till studenten min lillebror, han är så stor nu, mycketmycket längre än mig, tiden har gått så fort.

Dags att hoppa i duschen, TJO!


Kommentarer
Postat av: angelicaaa

Förra året va de vi <33

2009-06-11 @ 23:33:30
URL: http://angeliqasandahl.blogg.se/
Postat av: angelicaaa

va dåöig du e på att uppdateraaa.

ja vill veta allt som händer :D

PUSS GUMMAN!!!!!!

2009-06-16 @ 12:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0